YouTube liderem na rynku serwisów wideo
Liczba amerykańskich użytkowników regularnie oglądających klipywideo w sieci cały czas rośnie, chociaż w ciągu ostatniego półroczawzrost był niższy niż we wcześniejszym okresie.
We wrześniu wideo online oglądało 74,8 procenta amerykańskichinternautów - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej comScore. To o niecały procent więcej wporównaniu z majem.
Przekłada się to na około 136 milionów mieszkańców USAoglądających klipy wideo w sieci we wrześniu - o około 4 milionywięcej niż w maju.
Dzięki YouTube, na rynku internetowych serwisów wideo dominujeGoogle z udziałami na poziomie 28,3 procenta. Materiały wideo nastronach Google obejrzało we wrześniu 71,6 miliona unikalnychużytkowników, z czego prawie 70 milionów na YouTube.
Za Google na rynku serwisów wideo we wrześniu znalazły sięstrony należące do: Fox Interactive Media (4,2 procenta udziałów wrynku), Yahoo (4,1 procenta), Viacom Digital (3,3 procenta), TimeWarner Network (2,2 procenta), Microsoftu (2,1 procenta), DisneyOnline (1 procent), ESPN (1 procent), Comcast Corp. (0,6 procenta)oraz CBS Corp. (0,5 procenta).
Z danych comScore wynika również, że Amerykanie obejrzeli wewrześniu w sieci łącznie ponad 9 miliardów klipów. Przeciętnyinternauta w ciągu miesiąca obejrzał 181 minut materiałów wideo, aprzeciętny klip trwał 2,7 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: YouTube liderem na rynku serwisów wideo