Z Broker FM do Grupy Radiowej Time
Tomczyk dyrektorem działu ds. kluczowych klientów Grupy Radiowej Time.
2 października funkcję dyrektora działu ds. kluczowych klientów Grupy Radiowej Time objął Marcin Tomczyk, który zastąpił na tym stanowisku Marka Wojciechowskiego.
Marcin Tomczyk pracował ostatnio w Broker FM, gdzie w latach 2001-2006 pełnił funkcję radio managera, a w latach 1999-2001 specjalisty ds. marketingu. Wcześniej pracował w Agencji Reklamy Polskiego Radia SA jako analityk rynku. Tomczyk posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania strategii sprzedaży, planów sprzedażowych, kształtowania polityki cenowej, współpracy z brokerami.
Marek Wojciechowski, który dotychczas łączył dwie funkcje: dyrektora działu ds. kluczowych klientów Grupy Radiowej Time i dyrektora handlowego Radia ESKA Warszawa, pozostaje na stanowisku dyrektora handlowego Radia ESKA Warszawa. Zakres jego obowiązków zostanie poszerzony o sprzedaż dwóch pozostałych stacji Grupy Radiowej Time działających na rynku warszawskim: ESKI Rock i Radia VOX FM. Ponadto Wojciechowski będzie nadal uczestniczył w procesie sprzedaży sieciowej w zakresie współpracy z brokerami.
„Wysokie obroty reklamowe, zarówno w obszarze sprzedaży sieciowej, jak i na rynku warszawskim, spowodowały, że jedna osoba nie jest już w stanie kierować tymi działami. Rynek warszawski jest dla nas kluczowym, więc postanowiliśmy powierzyć Markowi Wojciechowskiemu odpowiedzialność za sprzedaż wszystkich naszych stacji nadających w Warszawie” – mówi Jacek Nieckarz, wiceprezes Time Sp. z o.o.
Do Grupy Radiowej Time należy Radio ESKA, ESKA Rock, Radio Gold FM i Radio VOX FM.
Dołącz do dyskusji: Z Broker FM do Grupy Radiowej Time