Z Eurolines po nagrody
Agencja marketingu mobilnego EL2 rozpoczęła współpracę z Eurolines
Agencja marketingu mobilnego EL2 podpisała umowę z firmą Eurolines Polska oferującą połączenia autobusowe z Polski do 21 państw europejskich. W ramach zawartej umowy EL2 rozpocznie działania związane z uruchomieniem specjalnego serwisu oraz konkursu dla abonentów wszystkich sieci GSM. Na uczestników czeka ok. 1 500 atrakcyjnych nagród, w tym bilety autokarowe do wybranych miejsc na terenie całej Europy.
"Z Eurolines po nagrody" to nazwa konkursu SMS`owego, przygotowanego dla osób będących abonentami wszystkich polskich sieci GSM. Konkurs rozpoczął się 5 listopada i potrwa do 5 grudnia bieżącego roku. Zabawa została podzielona na 3 etapy: codzienny, weekendowy oraz finałowy.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wysłanie SMSa aktywującego na numer 7116, o treści EUROLINES. Po zarejestrowaniu, każdy z uczestników otrzyma SMS powitalny zawierający potwierdzenie rejestracji, skrócone zasady konkursu oraz pierwsze pytanie konkursowe. Każde pytanie będzie zawierało kilka odpowiedzi, z których tylko jedna będzie poprawna. Zwycięzcami zostaną osoby, które udzielą poprawnych odpowiedzi, w jak najkrótszym czasie. W konkursie codziennym, trwającym od poniedziałku do piątku, każdego dnia zostanie wyłonionych 40 laureatów, którzy otrzymają atrakcyjne nagrody. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie codziennym zostaną zaproszone do wzięcia udziału w zabawie weekendowej. Do wygrania będą bilety do wybranych destynacji na terenie Europy. Wielki Finał to szansa na wyjazd dla całej rodziny lub "paczki przyjaciół".
"Konkurs w dużej mierze przyczyni się do zwiększenia wiedzy o Eurolines wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Chcemy dotrzeć z komunikatem o naszej firmie do jak największej liczby osób korzystających z usług Eurolines, a tym samym utrwalić wizerunek naszej marki w szerszym gronie" - mówi Janusz Mazgaj, Prezes Zarządu Eurolines Polska Sp. z o.o. "Do tej pory żaden z przewoźników nie zdecydował się na rozwiązania jakie proponuje marketing mobilny. Jesteśmy pierwszymi, którzy postanowili przełamać stereotypy i zdecydować się na wykorzystanie w promocji nowych technologii" - dodaje Prezes Zarządu Eurolines Polska.
"M-marketing to rozwiązanie, które ze względu na precyzję dotarcia do właściwego grona osób daje możliwości, jakich nie dają żadne inne narzędzia marketingowe. Jesteśmy gotowi to sprawdzić..."- mówi Krzysztof Stępień, Dyrektor Sprzedaży Eurolines Polska Sp. z o. o.
"Marketing mobilny dla firm z branży transportu i logistyki jest ciągle nowością na rynku polskim. Dlatego też, jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z największą siecią połączeń autobusowych w Polsce i w Europie i rozpocząć działania na nie odkrytym jeszcze "terenie". Znajomość rynku i dotychczasowe doświadczenia pozwalają nam rozszerzać ofertę, a także dostosowywać ją do potrzeb rynku, szczególnie wśród klientów wymagających i dokładnych w realizacji swojej firmowej misji" - uzasadnia Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone, m.in.: na takich nośnikach, jak: reklama prasowa, plakaty, ulotki. Ponadto, dla wszystkich zainteresowanych w dniu 5 listopada zostanie uruchomiona strona internetowa.
Dołącz do dyskusji: Z Eurolines po nagrody