Z firmy Polkomtel do Universal McCann
Rafał Janek został nowym Business Consultancy Directorem w Universal McCann.
Do zespołu domu mediowego Universal McCann w czerwcu dołączył Rafał Janek. Odpowiada za doradztwo w zakresie strategii marketingowych dla klientów agencji.
Rafał Janek rozpoczynał karierę zawodową od tworzenia i kierowania zespołem badań mediowych w Leo Burnett (obecnie Starcom). Zajmował się tam się m.in. badaniami telemetrycznymi w okresie ich wprowadzania na rynek. Do Universal McCann przeszedł z firmy Polkomtel, gdzie jako kierownik działu był odpowiedzialny za opracowanie dokumentów strategii Polkomtel na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki. Wspierał również opracowanie założeń architektury i pozycjonowania marki Plus. Wykonywał również analizy rynkowe oraz opracowywał koncepcje strategiczne i biznes plany nowych linii produktowych, w tym usług B2C, mobilnego dostępu do Internetu i usług stacjonarnych.
Dołącz do dyskusji: Z firmy Polkomtel do Universal McCann