Z Lech aktywnie przez całe lato
Kompania Piwowarska, właściciel marki Lech, prowadzi trzymiesięczną, niekonwencjonalną akcję pod hasłem 'Lech Active Summer'.
Grupa docelowa marki to ludzie młodzi, aktywni, pełni energii i optymizmu. To właśnie do nich kierowana jest kampania „Lech. Będzie się działo” - cykl imprez w nadmorskich miejscowościach oraz w Poznaniu, Wrocławiu i Szklarskiej Porębie.
Najważniejszymi elementami kampanii są rozgrywki Lech Beach Soccer Tour 2006, Lech Surfspot oraz Imprezy muzyczne Lecha.
Cykl spotkań Lech Beach Soccer Tour 2006 rozpoczął się 23 czerwca w Ustce. 7 lipca w Niechorzu odbyły się pierwsze eliminacje Pucharu Polski, które zawędrują jeszcze do Mrzeżyna (28-30 lipca) i Darłówka (4-6 sierpnia), a zakończą się, 18-20 sierpnia, finałem Pucharu Polski na Helu. Emocjom sportowym towarzyszą imprezy Lech After Party.
Niezapomnianych wrażeń dostarcza Miasteczko Lecha towarzyszące wszystkim turniejom Lech Beach Soccera. Miasteczko zostało zaaranżowane w nowoczesnym windsurfingowym stylu i podzielone na strefy: aktywności sportowych, dobrej zabawy, prezentacji sprzętu sportowego oraz aktywności na wodzie, podano w komunikacie.
W ramach kampanii „Lech. Active Summer” w Kuźnicy na Półwyspie Helskim powstał Lech Surfspot – klubowa przystań dla miłośników dobrej zabawy, ale również dla osób kochających surfing. To z pewnością najgorętsze i najbardziej rozrywkowe miejsce na Wybrzeżu. Grają w nim europejskie gwiazdy sceny clubbingowej, a wśród nich: Silicon Soul, Top Morgan, Streetlife DJ’s oraz czołówka polskich DJ’ów (Easy, Barillo, Hagal, Luiphobia i inni). Lech SurfSpot to również jedyny na Półwyspie Helskim VIP room. Wszyscy goście mogą zrelaksować się w strefie Chill-Lite. Ważną informacją dla wszystkich imprezowiczów jest to, że od zmierzchu do świtu po półwyspie kursuje specjalny autobus SurfSpotu. Dzięki temu nikt nie musi się martwić o powrót do domu.
Osoby, które wezmą udział w promocji konsumenckiej marki Lech w wybranych trójmiejskich lokalach gastronomicznych, będą mogły co sobotę udać się w rejs ekskluzywnym jachtem z Sopotu do Kuźnicy, uczestniczyć w całonocnej imprezie w Lech Surfspot oraz wejść do strefy VIP. Codziennie mieszkańcy i goście miejscowości nadmorskich miejscowości, mają szanse wygrać jeden z 35 profesjonalnych kursów kitesurfingu na Rodos.
Marka Lech pamięta też o osobach, które spędzą lato w Poznaniu. Dla nich przygotowała cykl imprez Summer in the City. Na nich czekają ogródki piwne oraz Maltańska Scena Muzyczna. W każdy weekend, w ramach Kina Letniego, z trybun toru regatowego Malta można obejrzeć najnowsze produkcje filmowe i klasykę kina. Fanów dwóch kółek ucieszą pokazy downhillu i trialu w czasie LECH Malta Bike Festival.
W ramach Imprez Muzycznych Lecha 14 sierpnia w Poznaniu wystąpi guru klubowych rytmów - Ferry Corsten (nr 5 na prestiżowej liście Top 100 „DJ Magazine”).
W sierpniu Lech zaprasza na rowerowe szaleństwo do Szklarskiej Poręby, które odbędzie się w dniach 10-13 sierpnia. W programie projekcje bike’owych filmów, zjazdy downhillu, trialu, skoki oraz konkursy dla mechaników rowerowych, pokazy mody lifestylowej, a po zmroku Lech After Party.
- Marka LECH chce dotrzeć do odbiorców zarówno poprzez tradycyjne, jak i alternatywne narzędzia marketingowe. Cykl LECH Active Summer jest nagłośniany poprzez internet, spoty radiowe, reklamę w prasie lokalnej i tematycznej, outdoor oraz działania typu guerilla marketing. W ramach działania guerilla autostopowiczki zatrzymują turystów w drodze na Hel i opowiadają o organizowanych tam atrakcjach. Ubrane w stroje Lecha informują o najlepszych imprezach na wybrzeżu. Nocą, po całym Półwyspie jeżdżą kolorowe autobusy Lecha, zabierające do SurfSpotu imprezowiczów ze specjalnie oznaczonych przystanków. Po zabawie rozwożą gości na kempingi, zwiększając ich bezpieczeństwo w okresie wakacyjnym, podano w komunikacie.
28 października w Hali Ludowej we Wrocławiu odbędzie się największa na świecie impreza taneczna – Sensation White. Takiego wydarzenia po prostu nie można ominąć. Będzie to pierwsza impreza w Polsce przygotowana z tak wielkim rozmachem, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.
Przy organizacji LECH Active Summer Kompanie Piwowarską wspierają agencje: SPE, Domino, Peppermint oraz Soul and Mind. Za kreacje ATL odpowiada BBDO Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Macroscope OMD. Działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Z Lech aktywnie przez całe lato