Z "Media Express" do Metropolu
1 grudnia br. do działu sprzedaży gazety na stanowisko dyrektora do spraw sprzedaży krajowej dołączyła Izabela Sarnecka.
Izabela Sarnecka ma ponad 5-letnie doświadczenie w pracy w mediach. Karierę rozpoczynała w Agorze, następnie pracowała w Interdeco Polska jako szefowa reklamy miesięcznika „Samo Zdrowie”. Przez ostatnie 3 lata Sarnecka pracowała w Media Express, wydawcy „Super Expressu”, na stanowisku dyrektora ds. klientów strategicznych. Do zadań Sarneckiej należała adaptacja i koordynacja specjalnych i niestandardowych programów oraz współpraca z agencjami reklamowymi.
Ponadto w dziale sprzedaży awansowały trzy osoby. Monika Mikołajczyk, która jest związana z Metropolem od czerwca br., na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży lokalnej, Ewa Chochlew na stanowisko zastępcy dyrektora ds. domów mediowych i Małgorzata Pędzich na stanowisko zastępcy dyrektora ds. projektów specjalnych.
– Metropol nieustannie się rozwija. W związku z tym zdecydowałam się na delegowanie części kompetencji na ludzi, którzy są na taką odpowiedzialność gotowi. Jest to wyraz zaufania do nich oraz wyraz uznania ich dotychczasowych osiągnięć i kompetencji zawodowych – wyjaśnia Małgorzata Golińska, dyrektor sprzedaży TPP.
Dołącz do dyskusji: Z "Media Express" do Metropolu