Z Orange do Saatchi & Saatchi
Justin Billingsley - dyrektor ds. marki w Orange - obejmie funkcję regionalnego dyrektora wykonawczego w azjatyckim oddziale agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.
Na razie wiadomo, że zacznie on pełnić swoją rolę w lecie tego roku. Nie jest jednak pewne w którym azjatyckim biurze agencji będzie rezydował Billingsley.
Z kolei na stanowisku dyrektora ds. marki w firmie telekomunikacyjnej Billingsleya zastąpi Spencer McHugh, obecnie szef ds. komunikacji w Orange.
Billingsley po raz pierwszy będzie pracował w agencji reklamowej. W Orange nadzorował on m.in. globalną kampanię marki "I am" przygotowaną przez agencję Fallon, a także decydował o przyznaniu budżetu medialnego firmy domowi mediowemu Mediaedge:cia. Wcześniej pracował również w Nokii, Unilever i Coca-Coli.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Z Orange do Saatchi & Saatchi