Zakopane należało do Suzuki
Suzuki na ustach Zakopanego
W długi majowy weekend w Zakopanem aż wrzało. Do stolicy Tatr przyjechały dziesiątki tysięcy osób z całego kraju. Główną atrakcją - nie licząc imprez towarzyszących - był United Europe Jazz Festival z licznymi koncertami grup jazzowych z krajów Grupy Wyszehradzkiej. Współsponsorem festiwalu była firma Suzuki Motor Poland, a nad kreacją i organizacją obecności Suzuki w Zakopanem, jak również stroną medialną, czuwała agencja Wizard.
Cała impreza przebiegała w gorącej atmosferze, a obecności Suzuki nie dało się nie zauważyć w całym mieście - bannery reklamowe na scenach oraz ulicach Zakopanego, balon reklamowy, olbrzymi winyl na dolnej stacji kolejki na Kasprowy Wierch, lecz przede wszystkim niecodzienne ekspozycje samochodów terenowych Suzuki. Jedna z nich - dwumetrowy postument przy oczku wodnym na Krupówkach oraz stojąca na nim Grand Vitara - zwracała uwagę wszystkich z daleka.
- "Umówiłem się ze znajomymi przy Vitarze - powinni za chwilę być. Jakbym umówił się gdzieś indziej, to szukalibyśmy się wśród tłumów godzinami, a tak - wszyscy wiedzą gdzie. Ten samochód to świetny pomysł - od razu go widać. Ciekawe tylko, jak go tam wstawili" - mówi pan Piotr, który przyjechał z Poznania.
Rzeczywiście - "przy Grand Vitarze" stało się ulubionym miejscem spotkań i punktem orientacyjnym niemal dla każdego. Równie wiele osób odwiedzało inne ekspozycje, gdzie można było się zapoznać z ofertą samochodów terenowych firmy Suzuki. Oprócz "najlepszego kwartetu w mieście" - czyli Grand Vitary w wersjach trzy- i pięciodrzwiowej oraz XL7, bardzo dużą popularnością wśród odwiedzających cieszył się Jimny - najmniejszy w ofercie Suzuki samochód terenowy, chętnie kupowany zarówno przez początkujących jak i bardziej wymagających fanów off-roadu.
Przedstawiciele firmy Suzuki przez cały weekend mieli pełne ręce pracy. Zainteresowanie samochodami Suzuki, nie tylko tymi wystawionymi w Zakopanem, przeszło ich najśmielsze oczekiwania.
Dołącz do dyskusji: Zakopane należało do Suzuki