Zalando wprowadza Zalando Zet, program premium za 19 euro rocznie
Zalando, jedna z największych platform e-commerce w Europie wystartowała z pilotażem programu premium o nazwie Zalando Zet. Jego członkowie w zamian za roczną subskrypcję w wysokości 19 euro rocznie otrzymują dodatkowe bonusy i udogodnienia przy zakupach w serwisie.
W założeniach Zalando Zet to program, dzięki któremu użytkownicy otrzymają część usług na platformie za darmo, inne zaś będą stanowić dodatkowy bonus.
Roczna opłata za Zalando Zet wynosi 19 euro. W zamian za subskrypcję użytkownicy otrzymają opcję szybszej dostawy za darmo (poza programem taka opcja jest dodatkowo płatna), będą też mieli wcześniejszy dostęp do planowanych promocji, rabatów i wyprzedaży oraz do spersonalizowanych przez Zalando porad z dziedziny mody.
Zalando zapowiada, że katalog korzyści związanych z kontem Zet będzie stopniowo poszerzany, podobnie jak zasięg samego programu. Obecnie bowiem Zalando Zet znajduje się w fazie pilotażu i obejmuje klientów z Berlina, Lipska, Frankfurtu oraz Hanoweru. Nie wiadomo kiedy program trafi do polskiej wersji Zalando.
Zalando Zet ma być dodatkowym sposobem na przywiązanie użytkowników do niemieckiego e-sklepu. Podobną metodę od 2005 r. z powodzeniem stosuje Amazon dzięki opcji premium o nazwie Prime, tam jednak katalog korzyści dla klientów jest bardziej rozbudowany w porównaniu z obecną ofertą Zalando.
W I kwartale 2017 r. Zalando zwiększyło przychody o ponad 23 procent. Zyski firmy utrzymują się na stabilnym poziomie, rośnie za to liczba klientów w segmencie mobilnym. Firma przewiduje dalszy stały wzrost przychodów o 20-25 procent.
Dołącz do dyskusji: Zalando wprowadza Zalando Zet, program premium za 19 euro rocznie