'Zamień papierowy wyciąg na książkę' PKO BP
Ogólnopolska kampania "Zamień papierowy wyciąg na książkę"organizowana przez PKO Bank Polski we współpracy z fundacją 'ABCXXI Cała Polska czyta dzieciom', zachęca do rezygnacji zpapierowych wyciągów.
Wszyscy, którzy do 31 grudnia br. zrezygnują z papierowegowyciągu jednocześnie przyłączą się do akcji w ramach, której Bankzakupi książki z kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom", którenastępnie wzbogacą księgozbiory najbardziej potrzebującychbibliotek publicznych.
Kampania wspierana jest za pośrednictwem specjalnego serwisuwww.e-wyciagi.pkobp.pl,gdzie m.in.: zamieszczone są informacje o akcji, harmonogrameventów oraz prezentacja książek z kolekcji "Cała Polska czytadzieciom". Akcja promowana będzie także na stronie internetowejwww.pkobp.pl
Dodatkowo zaplanowano przeprowadzenie 14 eventów w popularnychcentrach handlowych w 10 dużych miastach. W trakcie imprez znani ilubiani aktorzy i dziennikarze m.in.: Tomasz Schimscheiner,Magdalena Kumorek, Maciej Orłoś, Katarzyna Dowbor będą czytaćfragmenty książek z kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom". Wtrakcie tych spotkań prowadzona będzie zbiórka książek, któretrafią do bibliotek.
W ramach wsparcia kampanii PKO BP przeprowadzi także akcjęmailingową. Klienci otrzymają listy zawierające ulotkęinformacyjną, zapraszającą ich do rezygnacji z otrzymywaniawyciągów w formie papierowej. W ulotce znajdą się także informacjedotyczące zalet korzystania z usług bankowości elektronicznejiPKO.
Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przezagencję Media Ster KAJ.
Kreacja internetowa została przygotowana przez Hypermedia.
Dołącz do dyskusji: 'Zamień papierowy wyciąg na książkę' PKO BP