Żegnamy markę Idea
Marka Idea do końca tego roku zostanie zmieniona na Orange. Roczna opłata licencyjna wyniesie około 90 mln zł. Czy to dobry pomysł?
Marka Idea zostanie do końca tego roku zastąpiona marką Orange - powiedział PAP Piotr Muszyński, dyrektor Dywizji Obsługi i Sprzedaży, Telekomunikacji Polskiej SA.
"Markę zmienimy do końca roku, poprzedzone to będzie oczywiście dużą kampanią marketingową" - powiedział Muszyński.
W połowie kwietnia operator sieci Idea PTK Centertel zawarł z Orangem umowę licencyjną, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange.
Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł.
Przedstawiciele Centertela mówili wcześniej, że implementacja nowej marki w innych krajach, gdzie wprowadzano Orange, zajmowała między 6 a 12 miesięcy od czasu podpisania umowy i podobny czas na wprowadzenie nowej marki będzie potrzebny także w Polsce.
A czy Państwa zdaniem to dobry pomysł zmiana marki Idea na Orange? Zapraszamy do komentowania.
Dołącz do dyskusji: Żegnamy markę Idea