Zero zł czy 0 PLN? Jabłka w banku
15 maja rozpoczęła się kampania MultiBanku promująca nowe taryfy w rachunkach osobistych.
Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwie taryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypową dla instytucji finansowej formę ekspozycji.
- Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formę experiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimy przed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielone i czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będą symbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcić Klientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowania nową ofertą MultiBanku - mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor biura marketingu MultiBanku.
Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od 15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3 miesiące.
Dołącz do dyskusji: Zero zł czy 0 PLN? Jabłka w banku