Zima opowiedziana na trzy różne sposoby
Na rynku pojawiły się nowe warianty piw z koncernu Carlsberg - Kasztelan Zimowe, Piast Zimowy i Bosman Polarny.
- Koncept produktów opieramy na potrzebie wprowadzenia na rynek piw, które będą propozycją na nadchodzące krótkie dni, szarugę, mróz i towarzyszące im kiepskie samopoczucie – mówi Bartosz Rączkowiak, manager marek regionalnych w Carlsberg Polska. - Chcemy dać naszym konsumentom produkty, które oddalą zimową melancholię, wprowadzą w lepszy nastrój, zagwarantują chwilę zasłużonego odpoczynku po całym dniu pracy.
Zimowy charakter piw podkreślają specjalnie zaprojektowane opakowania - wyraziste kolorystycznie etykiety intrygują i przyciągają wzrok. Opakowania zaprojektowało Studio DN, najstarsza polska firma specjalizująca się w projektowaniu tożsamości wizualnej marek. – Projektując opakowania w odpowiedni sposób, realizujemy cel marketingowy klienta - mówi Joanna Roszkowska, prezes zarządu Studio DN Design Group. – W tym przypadku zakładał on, aby marka żyła w swoich regionach nawet w okresie zimowym, kiedy spożycie piwa jest niższe w porównaniu do okresu letniego. Jednocześnie etykiety miały być kolorowe, rozweselające, potraktowane z lekkim humorem i przymrużeniem oka.
W wyniku prac powstały trzy projekty dla marek regionalnych:
Kasztelan Zimowy: na etykiecie przedstawiono postać kasztelana pędzącego na saniach
Bosman Polarny: opakowanie przedstawia dwa białe niedźwiedzie polarne. Na krawatce butelki zastosowano element humorystyczny: niedźwiedzia z kuflem, delektującego się i cieszącego z nowego smaku piwa
Piast Zimowy: ze względu na miejski charakter piwa, na etykiecie przedstawiony zostal znany wrocławski Ratusz, w wieczorowej, zimowej scenerii.
Studio DN zaprojektowało również opakowania piwa Karmi Poema di Caffe (Carlsberg).
Dołącz do dyskusji: Zima opowiedziana na trzy różne sposoby