SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zimowi urlopowicze na celowniku PRO Media House

Dom mediowy PRO Media House przygotował ofertę umożliwiającą dotarcie do osób wybierających się i przebywających na wypoczynku związanym z feriami zimowymi

Oferta ma postać MIX-u PRO® nazwanego - "Ferie 2005". Produkty, które mogą być reklamowane przy jego pomocy, to m.in. leki na przeziębienie, leki wzmacniające, odzież, napoje rozgrzewające, zimowy sprzęt sportowy. Za pośrednictwem przygotowanego MIX-u można dotrzeć do osób młodych i w wieku średnim, o zarobkach powyżej średniej, które aktywnie spędzają ferie zimowe oraz cały czas zimowy.

Reklamę adresowaną do tej grupy docelowej można umieścić m.in. w tytułach prasowych i internetowych serwisach tematycznych, które są związane z planowaniem zimowego wypoczynku. Reklamę można także zawrzeć na nośnikach outdoorowych przy trasach prowadzących do miejscowości wypoczynkowych oraz na ich obszarze - np. przy stokach narciarskich, lodowiskach, a także w lokalnych stacjach radiowych i tytułach prasowych.

Dołącz do dyskusji: Zimowi urlopowicze na celowniku PRO Media House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl