SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złota Strzała nadchodzi

Finał Konkursu Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała

Do VIII edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała zgłoszonych zostało 85 projektów (o 1/3 więcej niż w roku ubiegłym) z 35 agencji.

Jury konkursu przystąpi do ich oceny 13 maja (czwartek).

W skład jury wchodzą branżowi profesjonaliści, specjalizujący sie w rożnych technikach marketingowych:

Hanna Bielawska-Koc, dyrektor marketingu, Gallaher Polska;
Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu, PepsiCo;
Olgierd Cygan, prezes zarządu, Digital One;
Krzysztof Czupryna, prezes zarządu, GCS;
Tomasz Grzybowski, dyrektor działu klienta, Tequila Polska i dyrektor zarządzający oddziału warszawskiego;
Dominika Krasko, dyrektor marketingu, Goodyer DunlopTires Polska;
Piotr Mularewicz, dyrektor generalny, Peppermint;
Maciej Wielkopolan, prezes zarzadu, CTM-Centrum Telemarketingowe;
Mateusz Zmyslony, dyrektor kreatywny, Eskadra BTL.

Są to praktycy, którzy maja w swoim dorobku skuteczne, nagradzane kampanie marketingowe, którzy są uznanymi postaciami środowiska marketingowego, których opinia liczy sie w branży. Są wśród nich reprezentanci dużych firm, od lat z powodzeniem korzystających z usług agencji BTL.

Akcje marketing services przeprowadzone pomiędzy 1 stycznia a 31 grudnia 2003 roku, sklasyfikowane w 10 kategoriach (w tym nowa - marketing mobilny, czyli telefonia komórkowa), oceniane będą pod katem jakości doboru narzędzi (kanałów komunikacji), jakości całościowego przebiegu kampanii, oryginalności pomysłu oraz rezultatu przeprowadzonych działań (skuteczności).

Prezentacja wyników i omówienie konkursu nastąpi w Raporcie Specjalnym Złota Strzała, wydanym 27 maja wraz z 11 numerem "Media i Marketing Polska". Tam tez zostaną zaprezentowane wszystkie nagrodzone oraz wyróżnione projekty.

Zwycięzcy zostaną uhonorowani statuetkami Złotej Strzały.

Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca magazynu "Media i Marketing Polska".

Dołącz do dyskusji: Złota Strzała nadchodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl