Złota Strzała nadchodzi
Finał Konkursu Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała
Do VIII edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała zgłoszonych zostało 85 projektów (o 1/3 więcej niż w roku ubiegłym) z 35 agencji.
Jury konkursu przystąpi do ich oceny 13 maja (czwartek).
W skład jury wchodzą branżowi profesjonaliści, specjalizujący sie w rożnych technikach marketingowych:
Hanna Bielawska-Koc, dyrektor marketingu, Gallaher Polska;
Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu, PepsiCo;
Olgierd Cygan, prezes zarządu, Digital One;
Krzysztof Czupryna, prezes zarządu, GCS;
Tomasz Grzybowski, dyrektor działu klienta, Tequila Polska i dyrektor zarządzający oddziału warszawskiego;
Dominika Krasko, dyrektor marketingu, Goodyer DunlopTires Polska;
Piotr Mularewicz, dyrektor generalny, Peppermint;
Maciej Wielkopolan, prezes zarzadu, CTM-Centrum Telemarketingowe;
Mateusz Zmyslony, dyrektor kreatywny, Eskadra BTL.
Są to praktycy, którzy maja w swoim dorobku skuteczne, nagradzane kampanie marketingowe, którzy są uznanymi postaciami środowiska marketingowego, których opinia liczy sie w branży. Są wśród nich reprezentanci dużych firm, od lat z powodzeniem korzystających z usług agencji BTL.
Akcje marketing services przeprowadzone pomiędzy 1 stycznia a 31 grudnia 2003 roku, sklasyfikowane w 10 kategoriach (w tym nowa - marketing mobilny, czyli telefonia komórkowa), oceniane będą pod katem jakości doboru narzędzi (kanałów komunikacji), jakości całościowego przebiegu kampanii, oryginalności pomysłu oraz rezultatu przeprowadzonych działań (skuteczności).
Prezentacja wyników i omówienie konkursu nastąpi w Raporcie Specjalnym Złota Strzała, wydanym 27 maja wraz z 11 numerem "Media i Marketing Polska". Tam tez zostaną zaprezentowane wszystkie nagrodzone oraz wyróżnione projekty.
Zwycięzcy zostaną uhonorowani statuetkami Złotej Strzały.
Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca magazynu "Media i Marketing Polska".
Dołącz do dyskusji: Złota Strzała nadchodzi