SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Złote Spinacze" 2004

Związek Firm Public Relations ogłasił wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze" 2004

Spośród 47. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 23 projekty w 8 kategoriach.

„Decyzja nie była łatwa, jeśli wziąć pod uwagę rosnący poziom merytoryczny zgłaszanych prac i wszystkie nominacje są już ogromnym wyróżnieniem” – powiedział Mariusz Pleban, Wiceprezes ZFPR – „Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego”.

Decyzję podjęło jury składające się z uznanych specjalistów w zakresie komunikacji spoza Związku, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Nad prawidłowością przebiegu prac czuwała firma KPMG, która jednocześnie przygotowała podsumowanie ocen poszczególnych projektów. Oto lista nominowanych:


Kategoria 1 – PR korporacyjny

-          Diageo: Wyższa forma inteligencji – 180oPR

-          Szpital z sercem - Profile

-          Telefon do mamy – Telekomunikacja Polska S.A.

 
Kategoria 2 – PR produktu

-          Plastry Evra – Headlines

-          Absolut Label – Sensors PR

-          Stwórz sobie domowy salon SPA – Spin Communications

-          Philips nasz niepowszedni - Partner of Promotion

 

Kategoria 3 – Kampania edukacyjna

-          Podaruj dzieciom słońce 2003 – United PR

-          Daj śmieciom kosza! – Eskadra BTL

-          Stres pod kontrolą – Multi Communications

 

Kategoria 4 – Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa

-          Inteligo Financial Services SOS - Partner of Promotion

-          Zwalczanie nielegalnego poboru energii elektrycznej – Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny

 

Kategoria 5 – Public Affairs & Lobbying

-          Manufaktura - Telma Group Communications

-          Polskie kosmetyki bez akcyzy – Polski Związek Pracodawców Prywatnych Branży Kosmetycznej

-          Działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek – On Board

 

Kategoria 6 – Kampania społeczna

-          Potrzebna encyklopedia! – Feedback/Hill&Knowlton

-          Wielka kampania życia – Avon

-          Prośba - GCI

 

Kategoria 7 – Komunikacja wewnętrzna

-          Przeprowadzka – Commercial Union

-          Volkswagen Bank Group Conference 2003 – United PR

 

Kategoria 8 – Event

-          W drodze do miliona – Multi Communications

-          Oddaj się Levisowi – Partner of Promotion

-          Kongres PR – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Autorzy nominowanych prac mają czas do 27 października 2004 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek „Złotych Spinaczy” nastąpi w dniu 6 grudnia 2004 (a nie jak wcześniej informowano – 10 listopada br.) na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton, wieńczącym odbywający się tego dnia Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Praktyków Public Relations "PR Forum".

Dołącz do dyskusji: "Złote Spinacze" 2004

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl