Zmian w miesięczniku "Dziecko"
Nowa szata graficzna, większy format i nowe logo
Od numeru lipcowego miesięcznik "Dziecko" zyskał nową szatę graficzną, większy format i nowe logo, które ma spowodować, że miesięcznik będzie lepiej widoczny w punktach sprzedaży.
Wzbogacona jest także zawartość magazynu- więcej miejsca dostały zwłaszcza działy, poświęcone małemu dziecku, jego pielęgnacji i żywieniu. Rozbudowane są rubryki konsumenckie. Artykuły są bogato ilustrowane - zdjęciami i nowoczesnymi infografikami.
Do stałej współpracy wydawcy udało się pozyskać specjalistów z Centrum Zdrowia Dziecka.
Wprowadzeniu na rynek zmienionego magazynu towarzyszy kampamnia reklamowa prowadzona z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej, w Gazecie Wyborczej i jej dodatkach oraz w czasopismach Agory.
Dołącz do dyskusji: Zmian w miesięczniku "Dziecko"