SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku Monika Mikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamy regionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast Grzegorz Omilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychody reklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych.

Mikołajczyk objęła funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklam i odpowiadać będzie za rozwój reklamy regionalnej, w tym również w internecie. W jej obszarze oddziaływania znajdują się biura reklamy gazet regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedaży reklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "Gazecie Wyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu". Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent w Wielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

Anna Żydowicz pełni od 1 stycznia funkcję dyrektora biura reklamy Mediów Regionalnych, którego zadaniem jest pozyskiwanie reklamy z rynku ogólnopolskiego, w tym w szczególności z domów mediowych i agencji reklamowych. Biuro Reklamy MR powstało w miejsce Mediatak, które do tej pory reprezentowało interesy gazet regionalnych na rynku ogólnopolskim.

Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl