Zmiany w agencji Polymus
Agencja Polymus Integrated Communication rozbudowuje swoją strukturę ze względu na nowe wymagania rynku BTL i zintensyfikowanie współpracy z klientami.
Do działu Direct Marketingu dołączyły dwie osoby. Weronika Zamoyska jako Account Executive oraz Agnieszka Majsterek jako Account Assistant.
Weronika Zamoyska ma 10-letnie doświadczenie w marketingu przy obsłudze klientów instytucjonalnych. Pracowała w takich firmach, jak: Lyreco Polska, Polska Telefonia Cyfrowa czy ASC Co. Ltd. Chrysler Jeep Import Polska. W agencji Polymus będzie obsługiwała Medicover i Yves Rocher. Agnieszka Majsterek zdobywała doświadczenie w direct marketingu w Arterii, a potem w BTL Group oraz Axel Springer Kontakt.
Kolejną zmianą w strukturze agencji jest awans Marcina Sawickego, który jest związany z agencją Polymus od 3 lat. Zaczynał jako Asystent Działu Field Marketingu. Następnie awansował na stanowisko Junior Account Executive w tym samym dziale, aby po pięciu miesiącach ponownie awansować, ale tym razem wczuć się w rolę Production Specialist.
Nową osobą w Polymus Integrated Communication jest również Ewelina Obuchowska, która została Specjalistą ds. Human Resources i będzie koordynować rekrutację pracowników struktur terenowych.
Justyna Skrzypek, Deputy Managing Director w Polymus skomentowała zmiany w strukturze kadrowej agencji:
„Polymus jest agencją błyskawicznie reagującą na potrzeby rynku. Rozwój BTL w Polsce jest bardzo intensywny i wymaga od nas systematycznego dopasowywania i rozwijania kompetencji pracowników wobec zmieniających się wymagań rynkowych. W odpowiedzi na nowe wyzwania nasza agencja również dokonuje zmian i rozwija swoją strukturę, aby sprostać dynamicznym procesom na rynku BTL oraz zapewnić klientom profesjonalną i kompleksową obsługę.”
Dołącz do dyskusji: Zmiany w agencji Polymus