Zmiany w Arc Worldwide-Polska
Arc Worldwide-Polska zatrudnia nowych specjalistów
W pierwszych dniach stycznia br. do zespołu Arc Polska - agencji świadczącej usługi w zakresie marketing services, działającej w Polsce w ramach grupy Leo Burnett, dołączył Krzysztof Juszczak, który objął stanowisko Creative Group Head w BTL'u. Wcześniej pracował jako Dyrektor Kreatywny w agencjach Tequilla Poland i Martins, gdzie obsługiwał m.in. takie marki jak: Visa, BAT, IBM, Heineken, Sobieski, Smirnoff, Wyborowa, Orlen, Philips.
W tym samym czasie pracę na stanowisku Graphic Webdesigner w dziale kreacji interactive Arc Polska rozpoczął Sylwester Mielniczuk. Wcześniej pracował w K2 Internet SA, w Concept , w Ogilvy Interactive oraz w e-media, obsługując takich klientów jak: IBM, Ford, American Express, Peugeot, Volvo, Deutsche Bank, Philips, Polpharma, Nokia, DHL i KFC.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Arc Worldwide-Polska