Zmiany w Axel Springer Polska
Zmiany w Dziale Marketingu Axel Springer Polska
W związku ze zmianami organizacyjnymi w Dziale Marketingu Axel Springer Polska wydawca zadecydował o utworzeniu nowej komórki: Działu Analiz i Badań Rynku. Jego szefem została Marta Rybicka, dotychczasowa kierownik Działu Badań.
- Nasi klienci reklamowi przykładają coraz większą wagę do profilu czytelników. Wychodzimy im naprzeciw - głównym zadaniem nowej komórki jest dostarczenie klientom reklamowym wydawnictwa oraz samemu wydawnictwu pełniejszej informacji o czytelnikach oraz pozycji naszych tytułów na rynku - mówi Beata Mońka, Dyrektor Zarządzający Axel Springer Polska.
Jolanta Sagańska, sprawująca do tej pory funkcję zastępcy dyrektora wydawniczego tytułów kobiecych, awansuje na stanowisko dyrektora Działu Badań. Wspólnie z Martą Rybicką będzie odpowiadać za badania rynkowe gazety i czasopism wydawanych przez Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Axel Springer Polska