Zmiany w Bols
Nowy Brand Manager Domestic Vodka
4 lipca do teamu marketingowego Bolsa dołączył Paweł Królikowski obejmującstanowisko Brand Managera Domestic Vodka. Będzie odpowiedzialny za lokalnemarki wódki takie jak: Soplica i Niagara.
Paweł ma 34 lata i jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Rozpoczynał swoją karierę od praktyk studenckich w Shell Polska. Po ukończeniu studiów trafił do British American Tobacco, gdzie pracował w działach:
- Brand Marketingu z markami takimi jak Pall Mall, Lucky Strike, Jan III Sobieski,
- Sprzedaży - tworząc wiodący w Polsce dział Horeca wśród firm tytoniowych, zwiększając udział BAT w tym kanale z 2% do 33% w ciągu 4 lat. Dział ten uznany został za "Horeca best practice" przez centralę. Jako członek międzynarodowego zespołu współtworzył działy Horeca w Czechach, Rosji, Serbii i Niemczech,
- Trade Marketingu, gdzie jako Trade Marketing Systems Manager, wprowadzał narzędzie CRM w zarządzaniu działów off i on-premise.
Przed przejściem do Bols Sp. z o.o. konsultował strategie Horeca dla wielu wiodących firm z sektora FMCG.
Wśród głównych zainteresowań zawodowych Paweł wymienia: CRM, nowoczesne metodologie projektowe (m.in.Prince2) oraz wykorzystywanie nowych technologii w marketingu.
"Jestem przekonana, że Pawła doświadczenie, wiedza oraz duża motywacja,energia i kreatywność wniesione do naszej organizacji przyczynią się do dalszego rozwoju naszych marek." - powiedziała Bożena Piotrowska, Dyrektor Marketingu w BOLS.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Bols