Zmiany w Grey
Maciej Tesławski został dyrektorem strategicznym w Grey Warszawa
Tesławski w początkowej fazie pracy zajmie się klientami agencji G2 czyli komunikacją BTL. W przyszłości będzie przygotowywał strategie komunikacji marketingowej dla wszystkich firm Grey Worldwide Warszawa.
Doświadczenie z BTL-em rozpoczął w roku 1992. Wtedy na potrzeby klientów opracował i przeprowadził mailingi personalizowane. Zarz±dzał pierwszym w Polsce letterhousem - ABC Direct Contact. Klientami tej firmy byli m.in. Reader's Digest, International Master Publisher, US West, Korona Fundusz Powierniczy, Ford i inni.
Był współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), organizacji skupiaj±cej firmy świadczące usługi z zakresu BTL, jak i klientów korzystających w swoich działaniach z BTL.
Ostatnio pracował jako niezależny konsultant, był także współwłaścicielem agencji marketing services Tos Eidos.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Grey