Zmiany w MPG
Sławomir Kornicki obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego MPG Media Contacts
Z dniem 1 stycznia 2004 Sławomir Kornicki obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego MPG Media Contacts, co oznacza równocześnie przejęcie zarządzania spółki Media Contacts Sp. z o.o..
Równocześnie z przejęciem odpowiedzialności za MPG Media Contacts przez Sławka Kornickiego, dotychczas odpowiadający za spółkę, Jacek Dzięcielak skoncentruje się na działalności MPG Media Planning.
Sławomir Kornicki ma 29 lat i jest związany z MPG Media Contacts od samego początku działania spółki, gdzie przez dwa i pół roku zajmował stanowisko Interactive Business Manager. Wcześniej, przez przeszło rok, odpowiadał za dział interaktywny działający w ramach MPG Media Planning. Początki kariery Kornickiego związane były również z mediami, co było realizowane w ramach działu mediowego Euro RSCG New Europe.
"W 2001 roku postawiono nam zadanie zbudowania najlepszej na rynku polskim agencji specjalizującej się w planowaniu strategicznym i zakupie mediów interaktywnych. To zadanie udało się zrealizować w 100%, a wybrana strategia umacniania pozycji na rynku będzie kontynuowana. W najbliższym czasie zamierzamy wdrożyć nowe, unikalne w skali europejskiej rozwiązania w oparciu o system Artemis. Dadzą one marketerom jeszcze większą wiedzę na temat prowadzonej komunikacji i jej efektywności, z wykorzystaniem parametrów standardowych dla mediów offline, a nie spotykanych do tej pory w Internecie"."- powiedział Sławomir Kornicki - nowy Dyrektor Zarządzający MPG Media Contacts.
"Dalszy rozwój MPG Media Contacts to poważne wyzwanie nie tylko dla samego MPG Media Contacts, ale również dla całego MPG w Polsce. Posiadanie silnej struktury wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w Internecie jest zdecydowanie unikalną kompetencją jaką posiada MPG. Kompetencja ta coraz bardziej jest istotna dla wielu klientów i spodziewamy się, że w niedługim czasie również i w Polsce mądre korzystanie z zasobów Internetu będzie umiejętnością, które będzie miało znaczenie przy wyborze obsługującego domu mediowego. Dlatego z poziomu MPG będziemy wspólnie ze Sławkiem poszukiwali jak najwięcej płaszczyzn, na których Internetem można skutecznie wspierać media tradycyjne i odwrotnie."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w MPG