Zmiany w NoS/BBDO
Sieć BBDO powoła wkrótce nowy Zarząd NoS/BBDO
W skład nowego Zarządu NoS/BBDO wchodzić będą Ewa Duda-Maciejewska, Jacek Stalewski i Piotr Niedziela. Ewa Duda-Maciejewska, od czterech lat związana z NoS/BBDO, kieruje pracą Działu Strategicznego, wyodrębnionego z dotychczasowej struktury. Do zadań Działu Strategicznego należy koordynacja bieżących projektów realizowanych dla klientów agencji i pozyskiwanie nowych klientów. Jacek Stalewski, od 2001 r. Dyrektor Zarządzający NoS/BBDO, zaangażowany w projekty całej Grupy BBDO szczególne wysiłki skupi na poszerzaniu zakresu świadczonych usług. Stanowisko Prezesa BBDO Poland Group z dniem 15 marca zajmie Piotr Niedziela, który przez ostatnie dziewięć lat, jako członek Zarządu Grupy BBDO był odpowiedzialny za sprawy finansowe oraz business affairs.
"NoS/BBDO jest obecnie w bardzo dobrej kondycji. Mamy profesjonalny Zespół Obsługi Klienta, silny Dział Strategiczny ściśle współpracujący z Działem Kreacji. Wszystko to w połączeniu z unikalnymi cechami osób pracujących w Agencji umożliwia nam dostarczanie najbardziej skutecznych rozwiązań kreatywnych. Zgodnie z filozofią sieci BBDO, Dział Kreatywny tworzą doświadczone zespoły, które samodzielnie zapewniają najlepsze rozwiązania kreatywne i strategiczne naszym Klientom. Zawsze przywiązywaliśmy dużą wagę do rozwiązań kreatywnych i nadal będziemy je oferować w najwyższej jakości" - powiedział Jacek Stalewski.
"Jesteśmy również dumni z pozycji pozostałych firm wchodzących w skład Grupy BBDO" - dodał Piotr Niedziela. "Media Direction OMD przez ostatnie dwa lata otrzymywał tytuł "Domu Mediowego roku" przyznawanego w plebiscycie Media i Marketing Polska, a w 2004 r. zdobył połowę całej puli wyróżnień na konferencji "Media Trend". Również Spin Communications, agencja public relations wchodząca w skład naszej Grupy, może poszczycić się sukcesami zdobywając na przestrzeni ostatniego roku 11 nowych klientów. Pozwala nam to wierzyć, że jako Grupa jesteśmy w doskonałym momencie do rozwijania nowych obszarów świadczonych usług i budowania kompetencji w pełnym zakresie zintegrowanych usług marketingowych. Pierwszym krokiem w tym kierunku będzie rozwój Działu BTL w NoS/BBDO i przekształcenie go w Proximity - firmy należącej do sieci BBDO, zajmującej się usługami typu direct marketing.
Dotychczasowi udziałowcy NoS/BBDO Michał Sorówka, Agnieszka Łukasik i Paweł Nowakowski zdecydowali o podjęciu nowych wyzwań zawodowych poza reklamą.
"Dziękuję Michałowi, Agnieszce i Pawłowi za dotychczasowy wkład w rozwój Nos/BBDO." - powiedział Piotr Niedziela.
Zgodnie z nową strukturą NoS/BBDO, Dział Obsługi Klienta będzie podlegał Jackowi Stalewskiemu. Nadzór na Działem Kreacji pozostanie w rękach Sorówki i Nowakowskiego do czasu mianowania nowego Dyrektora Kreatywnego.
"To była, jest i będzie dobra agencja" - dodał Jacek Stalewski, Dyrektor Zarządzający Nos/BBDO. "Jej siła tkwi w połączeniu unikalnych cech osobowościowych pracowników, którzy w ostatnich latach udowodnili klientom swoje kompetencje i profesjonalizm".
Dołącz do dyskusji: Zmiany w NoS/BBDO