Zmiany w Olivii
Nowa koncepcja graficzna i zawartość merytoryczna
7 października 2003 roku wejdzie na rynek najnowszy numer magazynu Olivia. Jest to pierwsze wydanie po zmianach zarówno koncepcji graficznej, jak i zawartości merytorycznej. Będzie miało 164 strony i klejony grzbiet w obu formatach (klasycznym i mini). Do całego nakładu dołączone zostanie DVD z filmem Krzysztofa Kieślowskiego "Niebieski".
Nowa Olivia skierowana jest głównie do kobiet między 20 a 30 rokiem życia. To one stanowią najsilniejszą grupę jej czytelniczek i jak wynika z badań, oczekują nie tyle tradycyjnego poradnika, ile pisma dostarczającego im pomysłów i inspiracji.
"Olivia - magazyn pełen inspiracji - nowy claim naszego pisma najlepiej pokazuje kierunek, w którym zmierzamy" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych. Najbardziej rozbudowanym obszarem tematycznym w nowej koncepcji magazynu jest, obok mody i urody, psychologia. Nowa makieta, której autorem jest Grzegorz Szczawiński, dyrektor kreatywny Olivii, jest znacznie bardziej elegancka i przejrzysta. Każdy dział ma charakterystyczną dla siebie paletę kolorów. - Mamy nadzieję, że Olivia stanie się najbardziej luksusowym magazynem w swoim segmencie - mówi Małgorzata Barankiewicz.
W tym samym czasie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Olivii przygotowana przez agencję Upstairs Young & Rubicam. Mediamix obejmuje takie kanały komunikacji, jak telewizja, radio, outdoor, prasa. Cała konwencja przekazu reklamowego oparta jest na komunikowaniu nastroju i emocji, jakie niesie ze sobą nowa Olivia. "Ta kampania zdecydowanie różni się od innych kampanii pism kobiecych". - mówi Agnieszka Kamola, dyrektor promocji Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Olivii