Zmiany w TV Biznes
TV Biznes zwiększa zasięg nadawania i poszerza ofertę programową.
Zdaniem prezesa TV Biznes Piotra Barełkowskiego poprawia się sytuacja kierowanej przez niego stacji.
- Stacja jest w bardzo dobrym dla siebie okresie, rośnie zasięg satelitarno-kablowy (obok platform cyfrowych i uzytkowników FTA sieci: TKP, Vectra, Toya, Aster, Multimedia w najbliższym czasie UPC), wzrasta oglądalność i przychody z reklam - mówi nam Barełkowski.
Od kilku miesięcy newsy TV Biznes można oglądać na portalu Interia.pl a od 01.08 ruszyła także strategiczna współpraca z portalem WP.pl. Na stronie biznesowej drugiego w Polsce portalu uruchomiona zostanie podstrona www.tvbiznes.wp.pl, obecnie trwają testy techniczne.
- Równocześnie znacznie wzrosły wpływy z reklam, od kilku miesięcy stacja generuje przychody wyższe niż comiesięczne koszty. Swoje kampanie na antenie stacji kontynuują m.in. Grupa Żywiec, Polkomtel i BZ WBK SA - chwali się Barelkowski.
Od niedawna w sieci ERA dostępny jest streaming internetowy Tv Biznes. W każdym przystosowanym do tego telefonie ERY można oglądać "na żywo" program stacji. Niebawem ruszy multimedialna promocja tej usługi.
- Hitem przełomu sierpnia i września będzie zapewne debata gospodarcza kandydatów na prezydenta RP, rejestrowana na potrzeby naszej stacji we współpracy z Gazetą Prawną 27.08.2005. Udział w niej zadeklarowali już: Donald Tusk, Zbigniew Religa, Marek Borowski, Lech Kaczyński, Henryka Bochniarz - dodaje Piotr Barełkowski.
We wrześniu ruszają nowe programy: ABC giełdy w cyklu "Giełda żródło kapitału", program popularyzujący nowe technologie pt. "E-Biznes" i magazyn "Saldo" mający być konkurencją dla tvn-owskiego "Bilansu". Zmieniona zostanie oprawa graficzna stacji i pojawią się nowi, młodzi dziennikarze.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w TV Biznes