"Zmień baterie na GP"
Pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa firmy GP Batteries, dotycząca pełnej oferty baterii GP. Działania reklamowe potrwają przez cały rok
GP Batteries powstała w 1964 r. w Hong Kongu. Swoje bezpośrednie przedstawicielstwa posiada w 21 krajach na 4 kontynentach, m.in. w: Hong Kongu, Singapurze, Malezji, Francji, Niemczech, Włoszech, Kanadzie i USA. W Polsce GP Batteries działa od jedenastu lat i należy do grupy liderów krajowego rynku bateryjnego. Rynek ten jest w Polsce podzielony pomiędzy 5-6 firm. W ciągu ostatnich lat główni gracze rzadko decydowali się na walkę na polu reklamy masowej.
GP Battery (Poland) dąży obecnie do zmiany tej sytuacji i zwiększenia świadomości marki oraz zbudowania swojego wizerunku firmy nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie. Firma rozpoczyna kompleksowe działania reklamowe pod hasłem "Zmień baterie na lepsze". To hasło pojawi się w radiu, prasie, na billboardach i przede wszystkim w telewizji. Rozpoczynająca 20 kwietnia kampania dotyczy pełnej oferty baterii GP, natomiast głównym jej "bohaterem" jest obecnie bateria UltraAlkaline. Wszystkie media i środki do promocji zostały tak dobrane, by podkreślić dynamiczność i nowoczesność firmy poprzez jeden z jej najlepszych produktów. Dodatkowo telewizja jest medium budującym image oraz prestiż reklamowanego produktu oraz samej firmy. Reklama skierowana jest przede wszystkim do osób młodych, które jak wykazują badania najczęściej są nabywcami baterii. Do tej grupy docelowej twórcy spotu dopasowali surrealistyczną narrację połączoną z klasyczną stylistyką filmowania. Prezentowane w reklamie produkty to baterie GP UltraAlkaline oferowane w następujących wariantach: LR03, LR6, LR14, LR20, 6LF22.
Akcja spotu telewizyjnego rozpoczyna się w poczekalni, przed gabinetem specjalisty od chorych zwierząt. Pierwszym pacjentem jest żółw symbolizujący powolność, ale i długowieczność. Specjalista wybiera odpowiednią baterię GP UltraAlkaline i ożywia pozbawione energii zwierzę. Żółw po "zaaplikowaniu" baterii GP UltraAlkaline dostaje dawkę energii, która sprawia, że nabiera szybkości niczym odrzutowiec. Dla każdego zwierzęcia specjalista dobiera odpowiedni rodzaj baterii, różniący się wielkością oraz pojemnością. Zależnie od tego czy pacjentem jest kot, ryba czy może słoń. "Zmień baterie na lepsze" to dewiza specjalisty, który jest w stanie sprostać największym wyzwaniom. Tłem muzycznym towarzyszącym obrazowi jest "metaliczny", nowoczesny dźwięk, który dodatkowo wzmacnia przekaz reklamy kierowanej do młodego pokolenia.
Kreacją spotu reklamowego zajęła się Agencja Goldfinger, a jego reżyserem był Jaro Minkowicz. Spot będzie można zobaczyć w dziewięciu stacjach ogólnopolskich i tematycznych TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, MTV, VIVA, Cartoon Network, Fox Kids i Hyper.
Dołącz do dyskusji: "Zmień baterie na GP"