SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zott Polska wybiera PZL

Zott Polska, producent jogurtów i deserów mlecznych, w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową PZL.

- Mogę potwierdzić, że rozpoczęliśmy współpracę z Zott w zakresie kreatywno-strategicznym - przekazała nam Monika Chludzińska  z PZL

Zott Polska ma w swoim portfolio takie marki jak Jogobella, Monte, Smakija, primo, Milk Tiger, Zottarella, Belriso, Deser z Koroną, Serduszko, Cremore.

W ubiegłym roku firma rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi budżetu mediowego z Zenith (Publicis Media).

Z kolei latem tego roku wystartowała platforma komunikacji jogurtów naturalnych Zott Primo “Smakuje Primo!”, przygotowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia, wyłonioną na odstawie przeglądu ofert .

Dołącz do dyskusji: Zott Polska wybiera PZL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl