Zwierzęce reklamy Tigera z dialogami od internautów (wideo)
Spoty napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice) z udziałem tygrysa oraz sowy, koguta i sarny zaczęły być emitowane z dialogami wymyślonymi przez internautów. Kampanię przygotowały firmy Young & Rubicam, Lemon Sky JWT i Mindshare Polska.
Dialogi do spotów Tigera były wybierane w prowadzonym w ostatnich tygodniach konkursie internetowym „Tiger mówi”. Uczestnicy mogli wymyślać i zgłaszać napisy w trzech językach: czeskim, niemieckim i hiszpańskim. Najciekawsze propozycje zaadaptowano do reklam, które są obecnie emitowane w serwisach VoD i portalach społecznościowych.
W oryginalnej formie spoty były nadawane w telewizji i internecie wiosną br. - charakterystyczny dla marki Tiger tygrys rozmawia w nich z imprezowym puchaczem Sebą (obejrzyj to), zapracowaną sarną Żanetą (zobacz ten klip) oraz zapianym kogutem (obejrzyj to). W reklamach promowane są warianty Restart i Mental napoju Tiger.
Pierwotne wersje reklam przygotowała agencja Young & Rubicam, przeprowadzeniem konkursu dotyczącego nowych dialogów zajęła się agencja Lemon Sky JWT, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Zwierzęce reklamy Tigera z dialogami od internautów (wideo)