„Życie to nie Facebook” kontra HIV (wideo case study)
Zapraszamy do obejrzenia wideo prezentującego przebieg kampanii społecznej „Życie to nie Facebook”, którą agencja Saatchi & Saatchi przygotowała na zlecenie Polskiego Czerwonego Krzyża.
Celem kampanii „Życie to nie Facebook”, przeprowadzonej pod koniec ub.r., było wywołanie dyskusji o zagrożeniu wirusem HIV. Akcja przestrzegała, żeby otwartości i bezpośredniości, której uczą serwisy społecznościowe na czele z Facebookiem, nie przenosić w sferę kontaktów seksualnych.
„Życie to nie Facebook” doceniono w dwóch rozstrzygniętych właśnie konkursach reklamowych. W Media Trendach kampania zdobyła Grand Prix (zobacz szczegółowe wyniki), a w KTR - m.in. złoto w kategorii „Kampania” (przeczytaj szczegóły).
>>> Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - „złote” reklamy z KTR 2012 (wideo)
Dołącz do dyskusji: „Życie to nie Facebook” kontra HIV (wideo case study)