„Ustaw sobie Ż” w loterii promującej piwo Żywiec
Ruszyła tegoroczna odsłona loterii promujące piwo Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ustaw sobie Ż”, oraz wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Just, G3 Group, 2012 Agency, VML Poland, Hope. Media i Starcom.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piwo Żywiec, a kod spod kapsla lub zawleczki (oznaczonych czerwoną literą Ż) zarejestrować na stronie zywiec.com.pl lub poprzez Messenger. Wtedy można ustawić różne warianty piwa Żywiec w dowolnej, wybranej przez siebie kolejności. Co tydzień, spośród zgłoszonych ustawień losowane jest jedno, a jego autor wygrywa 300 tys. zł.
Pierwsze losowanie odbędzie się 26 kwietnia, a kolejne - w czwartki (z wyjątkiem 4 maja i 1 czerwca). Promocja potrwa 19 tygodni, objęte nią są piwa: Żywiec Jasne Pełne, Żywiec Białe, Żywiec APA, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec Porter, Żywiec IPA.
- Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto powtórzyć ten niezwykle skuteczny i atrakcyjny dla konsumentów mechanizm. Ubiegłoroczna edycja nie tylko cieszyła się ogromną popularnością, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń, ale co najważniejsze przyczyniła się do umocnienia pozycji marki na rynku - podkreśla Ewa Kierlik, senior brand manager Żywca.
Koncepcję loterii opracowała agencja Just, a za realizację akcji odpowiada agencja G3 Group.
Za kreację kampanii reklamowej wspierającej loterię odpowiadają 2012 Agency (spoty telewizyjne), VML Poland (działania w internecie) i Hope (działania PR) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Ustaw sobie Ż” w loterii promującej piwo Żywiec