"Żywiec" wybrał dom mediowy
Grupa Żywiec S.A. wybrała dom mediowy Zenithmedia
2 grudnia 2004 Grupa Żywiec S.A. ogłosiła informację o zakończeniu przetargu na dom mediowy. Wśród zaproszonych znalazły się Carat, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i Zenithmedia. Przetarg dotyczył wszystkich mediów z wykluczeniem outdooru. Po dwu miesięcznym przetargu wybrany został Zenithmedia.
Do końca tego roku obsługą Grupy Żywiec S.A. zajmuje się Macroscope OMD (byłe Brand & Media OMD), który obsługiwał Grupę od 2002 roku.
Zenithmedia.rozpocznie obsługę Grupy Żywiec od stycznia 2004. Natomiast za zakup outdooru od 2004r odpowiedzialny jest Media Concept.
Grupa Żywiec S.A., to największy w Polsce producent piwa. Główne marki Grupy to Żywiec, Heineken. Warka Jasne Pełne, Strong, Tatra i Królewskie. Inne gatunki piwa warzone przez browary Grupy, to sprzedawane głównie na południu Polski piwo Brackie, Leżajsk oraz na północy kraju marki Specjal i Kujawiak. W skład portfolio Grupy Żywiec wchodzą też specjalności piwne - Specialities. Są to piwa zagraniczne: Desperados, Paulaner, Fischer, Murphy's Irish Stout i Murphy's Irish Red a także piwa polskie: Hevelius, Kaper i Żywiec Porter. Specialities charakteryzują się odmiennymi sposobami fermentacji, smakami i kolorami.
Zenithmedia (ZenithOptimedia) został założony w 1992r jako jeden z pierwszych domów mediowych w Polsce. Obecnie jest częścią Publicis Media Group. Wśród jego klientów znajdują się m.in.: Toyota, Lexus, PZU, Cadbury E.Wedel, Puma, Alcatel, PZ Cussons, Bank Millennium, Hoop, Gellwe, Electrolux, British American Tobacco, Raisio Foods, Jelfa. Agencja ma doświadczenie w pracy dla branży piwnej zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych. Zenithmedia zostało wyróżnione w tegorocznym raporcie domów mediowych 2003/2004 na łamach Media Marketing Polska, a ostatnio otrzymał również kilka nominacji EFFIE 2004 wśród domów mediowych, zajmując 3 lokate w ogólnym rankingu EFFiE.
Dołącz do dyskusji: "Żywiec" wybrał dom mediowy