Zyxel zmienia identyfikację wizualną - nowe logo, grafiki i hasło (wideo)
Firma Zyxel rozpoczęła globalną kampanię rebrandingu marki. W ramach odświeżonej identyfikacji pojawi się zmodyfikowane logo, grafiki reklamujące producenta oraz główne motto wykorzystywane przez firmę.
W komunikacie Zyxel informuje, że prowadzony właśnie rebranding ma lepiej niż dotąd oddawać charakter firmy jako producenta innowacyjnego i odpowiadającego na najważniejsze potrzeby użytkowników.
Poprzez nowe hasło „Your Networking Ally” Zyxel chce podkreślić swoje podstawowe kompetencje i ścisłą współpracę z klientami. Zdaniem producenta użytkownicy i firmy potrzebują partnera, który rozumie ich problemy i jest w stanie zaoferować im rozwiązania ułatwiające realizacje wyzwań, a Zyxel spełnia te wymagania.
Nowy slogan wspierany jest przez wiele ilustracji, które mają przedstawiać proces przemian firmy Zyxel. Przykłady obejmują dostarczanie usług bankowych do oddalonych wiosek w Chinach, zabezpieczenie systemu odpowiedzialnego za nawadnianie kwiatów w podatnym na susze regionie Stanów Zjednoczonych oraz podłączenie wielu europejskich szkół do sieci i jej światowych zasobów wiedzy. Zyxel chce być sieciowym sojusznikiem, który rozumie potrzeby klientów i oferuje im zintegrowane końcowe rozwiązania sieciowe.
Gordon Yang, prezes Zyxela, opisuje w komunikacie proces przemiany w dostawcę rozwiązań, jako „solidny i ekscytujący”. - Solidny, ponieważ posiadamy większość używanych obecnie przez klientów technologii - wyjaśnia Gordon Yang. - Ekscytujący, ponieważ znajdujemy się po tej samej stronie, co nasi klienci i pomagamy im osiągać zamierzone cele - uwalniając tym samym ich nieograniczony potencjał.
Zyxel podkreśla, że odświeżona wizja wymaga zarówno zmian wewnętrznych jak i zewnętrznych - rozpoczynając od nowego wyglądu. Graficzny wygląd litery x w środku nowego logo ma symbolizować proces łączenia klientów Zyxela i ich potencjału zarówno przy komunikacji przewodowej jak i bezprzewodowej.
Nowe słowo „Ally”, które znaczy „sojusznik” zdaniem Zyxela przedstawia przystępny i wspierający charakter firmy. Z kolei nowy wygląd w pięciu jasnych i wyraźnych kolorach, które mają odzwierciedlać różnorodność zespołu Zyxel oraz bogatą gamę rozwiązań końcowych dedykowanych dla różnych zastosowań na wielu różnych rynkach.
Dołącz do dyskusji: Zyxel zmienia identyfikację wizualną - nowe logo, grafiki i hasło (wideo)