Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

10 lat ICP Group

150x110

 

30 sierpnia ICP Group obchodziła 10 jubileusz istnienia. ICP Group to Spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży, w jej skład wchodzą: Incentive Concept, Live Markting Concept, Incentive Concept Poland oraz Pharma House Concept


Od samego początku działalności naszej firmy, przybraliśmy kierunek, którego celem było wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP GroupZ uwagi na specyfikę polskiego rynku, stosowaliśmy koncepcje oparte głównie na incentive travel, uzupełniając je z czasem o kolejne produkty dostosowane pod rosnące potrzeby Klientów. W tej chwili spełniamy marzenia naszych Klientów. Rozbudzamy emocje za tęsknotą , przygodami a potem je realizujemy. Cały zespół z pasją pracuje na to by programy motywacyjne spełniały oczekiwania, by wyjazdy były niezapomnianymi wyprawami w miejsca nie odkryte dotąd przez turystów a organizowane eventy autorskie i niepowtarzalne dostarczały wyjątkowych emocji.

 

Od 10 lat ICP Group pomaga firmom odnoszącym sukcesy osiągać doskonałe wyniki i założone cele biznesowe. Dzięki produktom i usługom Grupy  Klienci celniej zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami, przez co stają się bardziej konkurencyjni, osiągając wymierne korzyści biznesowe.
 ICP Group także od wielu lat z powodzeniem prowadzi akcje, związane ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR). Angażuje swoich klientów w pionierskie projekty "Give instead of take", podkreślając obustronne korzyści zarówno dla uczestników wydarzeń, jak i dla beneficjentów. Na przestrzeni ostatniej dekady, ICP Group przekonywało swych klientów do wybierania scenariuszy wpisujących się w koncepcję CSR w kraju i na świecie.

 ICP Group prowadzi kompleksowe projekty mające bezpośredni wpływ :

 

  • na zaangażowanie i motywowanie pracowników czyli na zmniejszenie retencji kluczowych zasobów personalnych i zachęcenie ich do poprawy wydajności,
  • na motywowanie partnerów biznesowych i zwiększanie efektywności kanałów dystrybucji, czyli na wzmocnienie sprzedaży  oraz gromadzenie wiedzy o klientach i rynku
  • na inspirowanie i motywowanie sprzedawców czyli zwiększanie skuteczności sprzedaży i wsparcie dynamiki rozwoju,
  • na zdobywanie i przywiązywanie Klientów czyli na budowanie trwałych więzi biznesowych pozwalających na realizację planów sprzedażowych utrzymujących bądź wzmacniających pozycję rynkową.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS