Bank BGŻ BNP Paribas organizuje cykl dziewięciu spotkań - „Akademii Lokalnego Biznesu”. Warsztaty skierowane są dla małych, lokalnych przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę z dziedziny podatków i strategii sprzedaży.
Spotkania stanowią jeden z elementów akcji „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes”, która zachęca lokalne społeczności do robienia zakupów i korzystania z usług oferowanych przez małe lokalne firmy, a przedsiębiorców do przygotowania promocyjnej oferty dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów.
Konferencje zaplanowane są w czerwcu w dziewięciu miastach: Kraków, Łódź, Warszawa, Lublin, Olsztyn, Gdańsk, Poznań, Gorzów Wielkopolski, Wrocław i Katowice. Najbliższe odbędą się w Łodzi (13 czerwca) oraz w Warszawie (16 czerwca).
Spotkania skierowane są do małych, lokalnych przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania swoją firmy, optymalizacji kosztów i zwiększenia sprzedaży. Dodatkowo, przedsiębiorcy będą mieli okazję wymienić pomiędzy sobą doświadczenia, nawiązać nowe relacji biznesowe oraz porozmawiać z ekspertami firmy Ernst Young Academy of Business – partnera merytorycznego akcji.
– Większość lokalnych, małych przedsiębiorców nie zatrudnia na etacie prawnika, doradcy podatkowego czy negocjatora i stratega sprzedaży. Dlatego Bank BGŻ BNP Paribas zadbał o edukowanie lokalnych przedsiębiorców i zorganizował dla małych firm cykl spotkań – powiedział Piotr Makowski, dyrektor Zarządzający Pionem Klientów Biznesowych w Banku BGŻ BNP Paribas. Podczas spotkań przedsiębiorcy i eksperci odpowiedzą m.in. na pytania: Jak zoptymalizować obciążenia podatkowe swojej firmy. Dlaczego klient powinien dokonywać zakupów właśnie w Twojej firmie – dodał Piotr Makowski.
Szczegółowe informacje nt. konferencji dostępne są tutaj: www.2016akademialokalnegobiznesu.pl.
dostarczył infoWire.pl