1 lipca ruszyła kolejna odsłona Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2016. Oficjalnym sponsorem festiwalu, w ramach którego na olbrzymich plenerowych ekranach ustawionych na sopockim Molo i zakopiańskich Krupówkach każdego dnia wyświetlane będą filmy jest marka Bracia Koral. Bezpłatne plenerowe projekcje odbędą się w tym roku także w Giżycku.
Na tegoroczny repertuar festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2016 składa się kilkadziesiąt wyselekcjonowanych filmów z całego świata, które jak co roku, zostały podzielone na interesujące dni tematyczne.
Szczegółowy repertuar można znaleźć w bezpłatnej aplikacji Orange Kino Letnie na smartfony, przez którą widzowie mogą również głosować w plebiscycie publiczności na najlepszy film festiwalu. Rozkład filmów dostępny jest także na stronie www.orangekinoletnie.wp.pl oraz plakatach eksponowanych w miastach, w których odbywać się będą pokazy. Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. W Sopocie potrzebny jest jedynie bilet wstępu na Molo.
- Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2016 to festiwal, który gromadzi przed olbrzymimi ekranami tysiące widzów z kraju i zagranicy, także rodziny. Oprócz doskonałych tytułów filmowych i wyjątkowej atmosfery, którą charakteryzują wydarzenia odbywające się w ramach festiwalu, uczestnicy będą mogli delektować się lodami Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Mamy nadzieję, że nasze desery staną się orzeźwiającym dopełnieniem seansów odbywających się w nietypowej scenerii festiwalu - nad Bałtykiem, pod Tatrami i wśród mazurskiego krajobrazu — mówi Mariusz Jurek, Dyrektor Zarządzający PPL Koral, właściela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej.
Do tej pory, podczas ośmiu edycji, festiwalowe filmy obejrzało ponad 800 tysięcy widzów, podczas 2 821 seansów. Na gości festiwalu w Sopocie czeka kawiarnia festiwalowa „Koło Molo” przy słynnej fontannie. To właśnie tam można spotkać gwiazdy filmowe odwiedzające festiwal oraz dowiedzieć się wszelkich szczegółów o seansach filmowych i festiwalowych atrakcjach.
dostarczył infoWire.pl