Enea wprowadza na rynek nowy produkt dla klientów biznesowych. Mali i średni przedsiębiorcy, wraz z gwarancją stałych cen i stawek ze energię elektryczną, zyskają dostęp do oferty ubezpieczeniowej oraz wspierających biznes usług dodatkowych, świadczonych przez PZU SA, a także PZU Pomoc SA oraz Partnerów Programu. Program „Pakiet Asystent” jest dostępny od 15 października.
Oferta skierowana jest do nowych i obecnych Klientów biznesowych Enei. Poza stałą ceną energii, uniezależniającą przedsiębiorstwa od zmieniających się cen na rynku, przystępujący do programu będą mogli korzystać przede wszystkim z usług elektryka, w przypadku awarii instalacji elektrycznej (24h 7 dni w tygodniu), a dodatkowo uzyskają dostęp do:
- bezpłatnych usług informacyjnych (technicznych, biznesowych, komunikacyjnych), usług typu concierge (rezerwacja hoteli, organizacja wyjazdów na konferencje, organizacja produktów niestandardowych) oraz specjalistów (hydraulika, szklarza, ślusarza, serwisanta klimatyzacji oraz instalacji wentylacyjnej);
- programu rabatowego umożliwiającego zakup towarów i usług ze zniżką bezpośrednio u Partnerów Programu (w ofercie m.in. wynajem samochodów, organizacja konferencji i wyjazdów integracyjnych, sprzedaż części motoryzacyjnych, produktów oświetleniowych);
- ofert specjalnych proponowanych przez Partnerów Programu, w tym zakupów towarów i usług w specjalnej cenie, limitowanej ilości, z dodatkowym profitem lub na specjalnych warunkach.
- To kolejny, nowoczesny produkt Enei, łączący sprzedaż energii z pakietem usług dla małego i średniego biznesu. W ramach oferty specjalnej Klienci wybierający ten produkt będą mogli przystąpić do ubezpieczenia assistance, co ważne bez dodatkowych opłat – wyjaśnia atuty nowej oferty Enei jej wiceprezes ds. handlowych, Grzegorz Kinelski.
Decydujący się na ubezpieczenie „Pakiet Asystent” zyskają gwarancję wsparcia w nagłych awariach w firmie. Jeśli zdarzy się awaria instalacji elektrycznej, PZU SA zorganizuje i poniesie koszty interwencji elektryka w firmie. W przypadku awarii sprzętu komputerowego lub biurowego, zostanie zorganizowana pomoc informatyka lub serwisanta sprzętu biurowego.
– Wraz z bezpiecznymi dostawami energii po stałej cenie, oferujemy naszym Klientom spokój i pomoc w przypadku niespodziewanych zdarzeń w firmie – mówi Kinelski. – Prowadzenie biznesu nie jest prostą sprawą, nasz „Pakiet Asystent” zdejmie ciężar odpowiedzialności za załatwienie wielu spraw, wytrącających z codziennego wiru zadań. Po co martwić się o rzeczy, które sprawnie i szybko załatwią za nas specjaliści, byśmy mogli wrócić do pracy w normalnym trybie – dodaje.
Klienci przystępujący do programu „Pakiet Asystent” otrzymają kartę członkowską. Informacje o aktualnej ofercie dostępne są na stronie internetowej www.enea.pl lub pod numerem Infolinii 22 505 16 88.
dostarczył infoWire.pl