Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-01-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ekspansja DUKA w Wielkiej Brytanii. Działają już 2 salony

150x110

Po dwóch miesiącach od otwarcia pierwszego salonu w Londynie, DUKA kontynuuje rozwój w Anglii. 12.12.2016 r. został uruchomiony drugi sklep marki w tym kraju, tym razem zlokalizowany w The Oracle, centrum handlowym w mieście Reading.

90 sklepów, ponad 20 restauracji, kino z miejscami dla 1800 osób – w takim otoczeniu w znanej galerii handlowej The Oracle w Reading został zlokalizowany drugi salon DUKA w Wielkiej Brytanii, otwarty we współpracy z partnerem franczyzowym. Już teraz mieszkańcy położonego na zachód od Londynu miasta mają możliwość zakupu charakterystycznych dla marki akcesoriów kulinarnych w stylistyce skandynawskiego minimalizmu.

Na powierzchni 175 m² eksponowane są designerskie naczynia i przybory kuchenne, wysokiej jakości porcelana i ceramika, eleganckie sztućce oraz stylowe dekoracje do domu. Salon został zaaranżowany tak, by osoby go odwiedzające z łatwością odnajdywały kategorie asortymentowe, którymi są zainteresowane, oraz by proces wybierania produktów przebiegał sprawnie i przyjemnie.

Decyzja o uruchomieniu drugiego salonu wiązała się z sukcesami DUKA na arenie międzynarodowej. Sklep w Reading dołączył w ten sposób do salonu w Holandii, 4 salonów w Bułgarii oraz salonu w Anglii. – Konsekwentnie kontynuujemy ekspansję poza granicami Polski. Nasza strategia rozwoju na 2016 r. objęła również wejście na rynek w Wielkiej Brytanii, a do końca roku zostały uruchomione dwa sklepy w tym kraju – mówi Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci DUKA International. – Jesteśmy dumni, że możemy przybliżyć obywatelom innych państw swoje produkty, które zdobywają uznanie na nowych rynkach i służą coraz większej liczbie osób: nie tylko w Polsce, ale też poza jej granicami. Naszą misją jest dostarczać akcesoria kuchenne, które pozwalają czerpać radość z gotowania i ze wspólnie spożywanych posiłków. Bardzo się cieszymy, że przewodnia idea marki, Kitchen Life, staje się bliska osobom z różnych krajów.

Marka nie ustaje w rozwoju i już planuje kolejne otwarcia salonów w Polsce i zagranicą.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS