Dubaj, ZEA, 30 marca 2016 r. - Linie Emirates wydłużyły możliwość odprawy online z 24 do 48 godzin przed odlotem. Pasażerowie z całego świata mogą odprawić się przez stronę internetową zarówno w wersji mobilnej, jak i klasycznej, od 48 godzin do 90 minut przed planowanym odlotem.
Dzięki możliwości wcześniejszej odprawy, klienci mają większy wybór miejsc i krócej czekają na lotnisku, otrzymując kartę pokładową przed wyjściem z domu. Pasażerowie mogą pozostawić bagaż przy stanowisku odprawy online, zanim zgłoszą się bezpośrednio do kontroli paszportowej i bezpieczeństwa. W przypadku połączeń ze Stanami Zjednoczonymi, o ile odprawa internetowa uruchamiana jest na 48 godzin przed odlotem, karty pokładowe są wydawane dopiero z 24-godzinnym wyprzedzeniem.
Zawsze uwzględnialiśmy opinie klientów przy udoskonalaniu ich podróży, a wcześniejsza odprawa online jest tego rezultatem. Umożliwiając odprawę na 48 godzin przed odlotem, oferujemy naszym klientom dodatkową elastyczność przy wyborze miejsc, tak aby zapewnić im wygodniejszą podróż. To tylko jedna z wielu inicjatyw, które podejmujemy w celu poprawy obsługi klienta przez Internet – wyjaśnia Alex Knigge, Senior Vice President Corporate Communications Marketing & Brand (Digital).
Ponadto wcześniejsza odprawa ułatwi komunikację z klientem w przypadku niespodziewanego opóźnienia lub odwołania lotu. Dla członków programu lojalnościowego Emirates Skywards wcześniejsza odprawa oznacza także większe możliwości zmiany klasy na wyższą.
Oprócz usługi odprawy przez Internet przewoźnik oferuje również całodobową odprawę na parkingach na terenie lotniska w Dubaju. Klienci mogą zgłosić się do stanowiska odprawy na parkingu od sześciu do 24 godzin przed odlotem, odciążając lotnisko w okresach natężonego ruchu. Podróżujący z Dubaju mogą też pozostawić bagaż przy jednym z 46 stanowisk bagażowych dla klasy ekonomicznej lub oddzielnych stanowisk dla klasy pierwszej i klasy biznes na lotnisku w Dubaju od sześciu godzin do 90 minut przed odlotem. Dziesięć dodatkowych stanowisk znajduje się w wydzielonej strefie odpraw dla podróżujących do USA. Dzięki powyższym udogodnieniom pasażerowie mogą spodziewać się mniejszych kolejek do poszczególnych stanowisk odprawy biletowo-bagażowej.
Możliwość wcześniejszej odprawy to jedna z wielu funkcji na stronie emirates.com, która ma na celu poprawę obsługi klienta. Innym przykładem jest wprowadzona niedawno funkcja „Hold my fare”, dzięki której klienci mogą za symboliczną opłatą zarezerwować bilet z opcją zamrożenia ceny. Teraz czas zamrożenia ceny został wydłużony do 72 godzin.
Pasażerowie Emirates z łatwością mogą zaplanować i kontrolować proces rezerwacji biletów i noclegów oraz wynajmu samochodu na stronie emirates.com.
dostarczył infoWire.pl