Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Enea otworzyła nowoczesne Biuro Obsługi Klienta w zabytkowej transformatorowni

150x110

W poniedziałek 4 kwietnia Enea otworzyła w Szczecinie nowe Biuro Obsługi Klienta (BOK). Nowoczesna sala z 14 stanowiskami oferuje komfortowe warunki i sprawną obsługę. Miejsce, w którym powstał nowy BOK jest szczególne – to zabytkowa podstacja energetyczna wybudowana na początku XX w. w willowej dzielnicy Szczecina.

Nowe biuro Enei w Szczecinie znajduje się w centrum miasta w wygodnej dla Klientów lokalizacji przy al. Wojska Polskiego 74. W BOK znajduje się 14 stanowisk obsługowych, które wspiera nowoczesny system kolejkowy. Jest też kącik zabaw dla dzieci, a także tablety – za ich pomocą można połączyć się z internetową stroną Enei i aplikacją eBOK. Wnętrze budynku zostało zaaranżowane z myślą o Klientach Enei – jest przestrzenne i komfortowe.

– BOK w Szczecinie znajduje się w wyjątkowym miejscu. Budynek jest architektoniczną perełką i ma szczególną historię. Obiekt powstał w 1913 r. jako podstacja energetyczna, lecz nie przypominał obiektów przemysłowych z tamtego okresu, a nawiązywał do architektury okolicznych wilii. Tym bardziej, jako firma energetyczna, cieszymy się, że mogliśmy przywrócić dawny blask zabytkowi i tchnąć w tą przestrzeń nowe życie – mówi Łukasz Pawłowski, wiceprezes Enei Centrum, spółki, która zajmuje się obsługą Klientów Grupy Enea.

– Choć budynek BOK pochodzi sprzed stu lat, to jego wnętrze jest przykładem nowoczesności. Całość została zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami i naciskiem na zapewnienie komfortu oraz sprawności obsługi dla naszych Klientów. Biuro jest wyposażone m.in. w najnowszy sprzęt komputerowy i ergonomiczne miejsca do siedzenia – dodaje Łukasz Pawłowski.

Dawna podstacja działała do 1945 r. i przetwarzała prąd zmienny na prąd stały. W 1945 r. budynek zmienił funkcję na tzw. akumulatorownię. Współcześnie działała w nim redakcja jednej z lokalnych gazet. W 2015 r. Enea postanowiła zaadaptować budynek na Biuro Obsługi Klienta i przywrócić obiektowi dawny blask. Prace związane z uruchomieniem nowego BOK rozpoczęły się w sierpniu 2015 r. Budynek wymagał odrestaurowania i modernizacji. Zagospodarowany został również teren wokół obiektu – powstał m.in. parking dla Klientów Enei.

– Budynek swoją architekturą wtapia się w sąsiedztwo luksusowych willi-pałacyków, które są charakterystyczne dla tej dzielnicy Szczecina. Dawny obiekt przemysłowy powstał w formach neoklasycystycznych z elementami modernistycznymi, widocznymi szczególnie na elewacji. Po przebudowie w budynku znajduje się pięć poziomów użytkowych – mówi Wojciech Krawczuk z Front Architects, biura odpowiedzialnego za przygotowanie projektu modernizacji i adaptacji obiektu.

– Jedną z ciekawostek jest główna przestrzeń dawnej podstacji m.in. z zachowaną zabytkową balustradą w sali obsługi klientów- to jeden z oryginalnych elementów wyposażenia, który był obecny w obiekcie od czasu jego powstania – dodaje Krawczuk.

Nowy BOK przy ulicy Wojska Polskiego docelowo przejmie całą obsługę Klientów ze Szczecina. Enea zapowiada, że będzie to ewolucyjny proces.

– Przestarzałe biura działające przy ul. Derdowskiego i ul. Eskadrowej nawet po remoncie nie mogłyby zapewnić komfortu jaki możemy zaoferować w nowym biurze – informuje Michał Mierzwa, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Enei Centrum.

Wraz z otwarciem biura przy ul. Wojska Polskiego zamknięty zostaje punkt przy Derdowskiego, w którym było o 5 stanowisk obsługi mniej, niż w nowym biurze. W okresie przejściowym BOK przy ulicy Eskadrowej będzie nadal obsługiwał Klientów Enei.

– Biuro nie zostanie zamknięte z dnia na dzień, a o przewidywanych zmianach Klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem – zapewnia Michał Mierzwa.

W pierwszym dniu pracy na Klientów odwiedzających szczecińską placówkę czekały okolicznościowe dekoracje, hostessy z drobnym poczęstunkiem i atrakcje dla dzieci.

Poza biurem w Szczecinie Enea w ostatnich miesiącach całkowicie przebudowała BOK-i m.in. w Poznaniu i Bydgoszczy. Placówki są podobnie urządzone i zapewniają ten sam komfort obsługi.

BOK będzie czynny w poniedziałki i czwartki od godz. 8 do godz. 17, w pozostałe dni robocze od godz. 8 do godz. 16.

Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Większość standardowych spraw można załatwić za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz poprzez elektroniczne biuro obsługi www.eBOK.enea.pl.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS