24 sierpnia w kompleksie Olivia Business Centre w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej Energa otwiera nowy, większy salon sprzedaży. Kolejny, w Galerii Przymorze przy ul. Obrońców Wybrzeża, rozpocznie działalność 2 września. Nowe, bardziej komfortowe placówki zastąpią dotychczasowe przy ul. Grunwaldzkiej i Brzozowej.
Salon przy ul. Grunwaldzkiej 472 w Gdańsku będzie największą i najnowocześniejszą placówką sprzedażową firmy. Na powierzchni 200 m2 znajdzie się do 10 stanowisk obsługowych, w zależności od aktualnych potrzeb i liczby klientów. Będzie tam można zawrzeć umowę na sprzedaż energii elektrycznej, aktywować nowe usługi, czy zmienić posiadaną taryfę. W estetycznie i funkcjonalnie urządzonym wnętrzu do dyspozycji klientów zostanie oddany specjalny infokiosk, w którym samodzielnie będą mogli zalogować się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta, a także panel telefoniczny do kontaktu z telefonicznym Biurem Obsługi Klienta. Ewentualne oczekiwanie na obsługę umili możliwość skorzystania z konsoli Microsoft XBOX One, a na najmłodszych czeka specjalny kącik zabaw.
- Rozwiązania zastosowane w naszym flagowym salonie sprzedaży w Olivia Business Center to odpowiedź na oczekiwania klientów. Do ich potrzeb dostosowaliśmy nie tylko liczbę stanowisk, ale także wystrój wnętrza, jego estetykę i funkcjonalność, a także dodatkowe elementy, które pojawią się w salonie po raz pierwszy. Stawiamy także na jakość obsługi i dokładamy wielu starań, aby klient czuł się komfortowo i przyjaźnie obsłużony – mówi Marcin Ludwicki, wiceprezes Zarządu Energa Obrót SA.
Salon zlokalizowany jest przy jednej z najważniejszych arterii miasta, co ułatwi dojazd zarówno komunikacją miejską (tylko kilka minut od stacji SKM, około 400 m od przystanku tramwajowego (2, 6, 8, 11, 12) i 200 m od przystanku autobusowego (139, 149, 199, 315), jak i samochodem (bezpłatny do 2 godzin parking dla klientów). Salon będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17.
Energa w galeriach handlowych
Kilka dni po otwarciu flagowego salonu w OBC rozpocznie działalność kolejna nowa placówka sprzedażowa Energi – w Galerii Przymorze przy ul. Obrońców Wybrzeża 1. Wyjątkowo długie godziny otwarcia, od poniedziałku do soboty od godz. 9 do godz. 21 a w niedzielę od godz. 10 do 19, będą udogodnieniem dla klientów.
- To kolejna nasza placówka w centrum handlowym. Uważnie wsłuchujemy się nie tylko w trendy na rynku energetycznym, ale także w zmieniające się preferencje klientów. Polacy coraz więcej czasu spędzają na zakupach w galeriach handlowych, stąd nasza obecność tam, gdzie są klienci, którzy oczekują załatwienia kilku innych spraw w jednym miejscu - tłumaczy Marcin Ludwicki.
Nowe placówki Energi zastąpią dotychczasowe przy ul. Brzozowej oraz ul. Grunwaldzkiej 472 (także w OBC), które zostaną zamknięte 21 sierpnia. Aby ułatwić klientom dotarcie do nowych punktów, przez miesiąc od zamknięcia dotychczasowych, na klientów będą czekały tam hostessy oraz materiały informacyjne o nowych lokalizacjach.
Poza tymi punktami w Trójmieście funkcjonuje także salon sprzedaży w Gdyni przy ul. 10 Lutego 33 oraz punkt partnerski przy ul. Wielkopolskiej 33, a w Gdańsku - w Centrum Handlowym Osowa przy ul. Spacerowej 48. z
W każdym z punktów Energi , także w innych miastach, można zawrzeć umowę na sprzedaż energii elektrycznej, aktywować nowe usługi, czy zmienić posiadaną taryfę. dostępne są wszystkie produkty, w tym m.in. ciesząca się dużą popularnością oferta Office z Energią, która zawiera roczną subskrypcję pakietu Office 365 od Microsoft za 1,23 zł oraz gwarancję niezmienności cen sprzedaży prądu do końca obowiązywania oferty.
Natomiast sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Kilkudziesięciu konsultantów mających dostęp do konta klientów wyjaśnią sprawy związane z zaległymi płatnościami bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej. Dzięki temu klient może załatwić swoją sprawę bez potrzeby wychodzenia z domu. Do dyspozycji pozostaje też Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne pod adresem ebok.energa.pl.
Awarie i uszkodzenia nadal zgłaszać należy pod numerem alarmowym Pogotowia Energetycznego 991, a także wysyłając SMS o treści AWARIA pod nr 3991. W innych sprawach związanych z działalnością dystrybutora Energa Operator można kontaktować się pod numerem 801 404 404.
dostarczył infoWire.pl