Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-08-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Energa otwiera dwa nowe salony sprzedaży w Gdańsku

24 sierpnia w kompleksie Olivia Business Centre w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej Energa otwiera nowy, większy salon sprzedaży. Kolejny, w Galerii Przymorze przy ul. Obrońców Wybrzeża, rozpocznie działalność 2 września. Nowe, bardziej komfortowe placówki zastąpią dotychczasowe przy ul. Grunwaldzkiej i Brzozowej.  

Salon przy ul. Grunwaldzkiej 472 w Gdańsku będzie największą i najnowocześniejszą placówką sprzedażową firmy. Na powierzchni 200 m2 znajdzie się do 10 stanowisk obsługowych, w zależności od aktualnych potrzeb i liczby klientów. Będzie tam można  zawrzeć umowę na sprzedaż energii elektrycznej, aktywować nowe usługi, czy zmienić posiadaną taryfę. W estetycznie i funkcjonalnie urządzonym wnętrzu do dyspozycji klientów zostanie oddany specjalny infokiosk, w którym samodzielnie będą mogli zalogować się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta, a także panel telefoniczny do kontaktu z telefonicznym Biurem Obsługi Klienta. Ewentualne oczekiwanie na obsługę umili możliwość skorzystania z konsoli Microsoft XBOX One, a na najmłodszych czeka specjalny kącik zabaw.

- Rozwiązania zastosowane w naszym flagowym salonie sprzedaży w Olivia Business Center to odpowiedź  na oczekiwania klientów.  Do ich potrzeb dostosowaliśmy nie tylko liczbę stanowisk, ale także wystrój wnętrza, jego estetykę i funkcjonalność, a także dodatkowe elementy, które pojawią się w salonie  po raz pierwszy. Stawiamy także na jakość obsługi i dokładamy wielu starań, aby klient czuł się komfortowo i przyjaźnie obsłużony – mówi  Marcin Ludwicki, wiceprezes Zarządu Energa Obrót SA.

Salon zlokalizowany jest przy jednej z najważniejszych arterii miasta, co ułatwi dojazd zarówno komunikacją miejską  (tylko kilka minut od stacji SKM, około 400 m od przystanku tramwajowego (2, 6, 8, 11, 12) i 200 m  od przystanku autobusowego (139, 149, 199, 315), jak i samochodem (bezpłatny do 2 godzin parking dla klientów). Salon będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17.

Energa w galeriach handlowych 

Kilka dni po otwarciu flagowego salonu w OBC rozpocznie działalność kolejna  nowa placówka sprzedażowa Energi –  w Galerii Przymorze przy ul. Obrońców Wybrzeża 1. Wyjątkowo długie godziny otwarcia, od  poniedziałku do soboty od godz.  9 do godz.  21 a w niedzielę od godz. 10 do 19, będą udogodnieniem dla klientów.  

- To kolejna nasza placówka w centrum handlowym. Uważnie  wsłuchujemy się nie tylko w trendy na rynku energetycznym, ale także w zmieniające się preferencje klientów. Polacy coraz więcej czasu spędzają na zakupach w galeriach handlowych, stąd nasza obecność tam, gdzie są klienci, którzy oczekują  załatwienia kilku innych spraw w jednym miejscu -  tłumaczy Marcin Ludwicki.

Nowe placówki Energi  zastąpią dotychczasowe  przy ul. Brzozowej oraz ul. Grunwaldzkiej 472 (także w OBC), które zostaną zamknięte  21 sierpnia. Aby ułatwić klientom dotarcie do nowych punktów, przez miesiąc od zamknięcia dotychczasowych, na klientów będą czekały tam hostessy oraz materiały informacyjne o nowych lokalizacjach.

Poza tymi punktami  w Trójmieście funkcjonuje także salon sprzedaży w Gdyni przy ul. 10 Lutego 33 oraz punkt partnerski przy ul. Wielkopolskiej 33, a w Gdańsku  - w Centrum Handlowym Osowa przy ul. Spacerowej 48. z

W każdym z punktów Energi , także w innych miastach, można  zawrzeć umowę na sprzedaż energii elektrycznej, aktywować nowe usługi, czy zmienić posiadaną taryfę. dostępne są wszystkie produkty, w tym m.in. ciesząca się dużą popularnością oferta Office z Energią, która zawiera roczną subskrypcję pakietu Office 365 od Microsoft za 1,23 zł oraz gwarancję niezmienności cen sprzedaży prądu do końca obowiązywania oferty.

Natomiast  sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Kilkudziesięciu konsultantów mających dostęp do konta klientów wyjaśnią sprawy związane z zaległymi płatnościami bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej. Dzięki temu klient może załatwić swoją sprawę bez potrzeby wychodzenia z domu. Do dyspozycji pozostaje też Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne pod adresem ebok.energa.pl.

Awarie i uszkodzenia nadal zgłaszać należy pod numerem alarmowym Pogotowia Energetycznego 991, a także wysyłając SMS o treści AWARIA pod nr 3991. W innych sprawach związanych z działalnością dystrybutora Energa Operator można kontaktować się pod numerem 801 404 404.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS