Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach eventu online zorganizowanego przez markę L'Oréal Paris. Za koordynację tego projektu i obsługę techniczną odpowiadała agencja GetHero z Wrocławia.
W trakcie pandemii koronawirusa wiele osób zastanawia się nad kondycją branży eventowej. Wspólnie z naszym klientem - marką L'Oréal Paris - udowodniliśmy, że organizacja dużego wydarzenia dla szerokiego audytorium jest możliwa nawet w obecnej sytuacji. Organizację panelu dyskusyjnego z udziałem popularnych kobiet przenieśliśmy do Internetu. Dzięki temu, w wydarzeniu mogło uczestniczyć znacznie więcej osób - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w GetHero.
Podczas eventu transmitowanego na żywo w Internecie widzowie mieli możliwość bezpłatnego uczestnictwa w trzech panelach dyskusyjnych: "Kobiety w roli głównej w nowym 2020 roku... czyli nowe oblicze kobiecego empowermentu"; "Aktywistki XXI wieku... czyli nowe oblicze aktywizmu (W mikro i makro skali)" oraz "Marzenia, plany, kariera, sukces w dobie COVID-19... czyli czy w czasach przełomu jest miejsce na wizjonerstwo?". Gospodarzem wydarzenia była dziennikarka, ikona telewizji i kina Grażyna Torbicka - ambasadorka marki L'Oréal Paris, a wśród zaproszonych gości, wyjątkowe kobiety, przedstawicielki różnych profesji: media, sztuka, film, teatr, kultura, biznes, psychologia, m.in. Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller, Gabriela Muskała, Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.