W tegorocznym Auto Stop Race – wyścigu organizowanym przez Klub Podróżników BIT przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, studenci z całej Polski będą mieli do pokonania autostopem prawie 2,5 tysiąca kilometrów. Trasa z Wrocławia do Walencji ma zająć sześć dni. Akcji towarzyszyć będzie konkurs fotograficzny na najlepsze zdjęcia dokumentujące to niezwykłe wyzwanie. Sponsorem i partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest marka HALLS, wspierająca studentów w podejmowaniu wyzwań i zdobywaniu cennych doświadczeń.
Wyścigowi towarzyszy konkurs fotograficzny „Podejmij wyzwanie z HALLSem!”. Zostaną w nim nagrodzone najbardziej zaskakujące i kreatywne zdjęcia dokumentujące drogę do Walencji. Nagrodą główną w konkursie jest kurs wspinaczkowy dla zwycięskiej pary autostopowiczów, ufundowany przez Mondelez Polska S.A.
Marka Halls wspiera studentów w podejmowaniu wyzwań, które są dla nich okazją do zdobycia cennego doświadczenia i przeżycia przygody – mówi Anna Czaplicka, manager marki Halls, z Mondelez Polska S.A. – Zarówno Auto Stop Race, jak i konkurs „Podejmij wyzwanie z HALLSem!”, w który zaangażowała się marka, to fantastyczna okazja dla młodych ludzi, aby odetchnąć całym sobą oraz sprawdzić swoje możliwości.
W dniu startu wyścigu na uczestników będzie czekać energetyczna rozgrzewka w rytmie Zumby. Dodatkowo Halls zapewni także zapas cukierków dla uczestników
i gadżety w ramach pakietów startowych i nagród w licznych konkursach podczas startu.
Auto Stop Race to jeden z najbardziej znanych i największych projektów studenckich we Wrocławiu. Pod jego nazwą kryje się studencki wyścig autostopowy ze stolicy Dolnego Śląska do wybranego miejsca w Europie, w tym roku do Walencji. Aby wziąć udział w tym wydarzeniu wystarczy posiadać status studenta. Uczestnicy podróżują do wyznaczonego celu w dwuosobowych drużynach, przy czym wybór samej trasy dotarcia do miejsca przeznaczenia jest całkowicie dowolny.