Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-04-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jak cenna będzie tegoroczna Wielkanoc?

Okres przedświąteczny to czas zestawień, rankingów i analiz cenowych. Do sklepów pójdziemy po jaja, żur, kiełbasę białą, szynkę, chrzan i inne tradycyjne produkty. To one dominują w świątecznym koszyku cenowym, w którym rolę główną i jedyną odgrywa cena. Mądry wybór dla jednych, „smart shopping” dla drugich, to zakup produktów jak najwyższej jakości w możliwie najlepszej cenie.

Porównania cen pokazują, że ceny wielu produktów od zeszłorocznej Wielkanocy pozostały niezmienione. Jak podaje prof. Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w Warszawie dla portalu nto.pl, ceny rok do roku albo wzrosły niewiele w przypadku wybranych produktów, albo nawet są niższe niż w 2013. Ceny typowo wielkanocnych produktów w Lidlu kształtują się następująco: jaja można nabyć w cenie 6,99 zł za 30 sztuk, rozmiar M, cukier zaś za 1,99 zł za 1 kg. Z kolei chrzan tarty dostępny jest w cenie 1,65 zł za opakowanie 190 g, twaróg sernikowy za 5,99 zł za 1 kg, a margaryna do pieczenia promienna za 0,99 zł za 250 g. Za kilogram świeżej kaczki Pekin w Lidlu przyjdzie nam zapłacić jedynie 7,99 zł, a soczysta szynka wieprzowa, wędzona, parzona dostępna jest w atrakcyjnej cenie 19,99 zł za kilogram, podczas gdy regularna cena tego produktu, do którego wyprodukowania 100 g użyto 104 g szynki, to 29,99 zł (więcej: http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-2030944D-626E9806/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=263).

Cenna jakość czy cena?

Oferty świąteczne kuszą niskimi cenami, jednak wspomniane rankingi nie uwzględniają danych jakościowych. W Lidlu w parze z atrakcyjną ceną idzie jakość, a świąteczne promocje obejmują produkty zaliczane do tradycyjnie świątecznych. Znajdziemy wśród nich kiełbasę białą parzoną, która dostępna jest w cenie 4,99 zł za 500 g i zawiera co najmniej 87% mięsa wieprzowego, podczas gdy na rynku dostępne są kiełbasy ze znacznie niższą zawartością mięsa. W okresie przedświątecznym proponujemy naszym Klientom produkty tradycyjne, typowo świąteczne oraz te z oferty Deluxe przygotowanej specjalnie na święta, jak na przykład rostbef z wołowiny brazylijskiej. Tym, co szczególnie wyróżnia naszą ofertę, jest wysoka jakość produktów. Gwarantujemy ją na co dzień, nie tylko przed świętami. – podkreśla Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska. Wśród propozycji Lidla na święta, Klienci znajdą też pomysły na wielkanocne dania Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, a poza niezbędnymi produktami do pieczenia tradycyjnych ciast, także przepisy Mistrza Polski Cukierników – Pawła Małeckiego.

Wielkanoc o smaku Deluxe

W ramach oferty Deluxe Lidl proponuje swoim Klientom przysmaki takie jak filet z piersi gęsi o wyrafinowanym smaku starannego wędzenia w cenie 16,99 za 340 g, filet z piersi kaczki za 8,99 zł za 200 g czy kotlet jagnięcy z kością za 19,90 zł za 400 g. Oprócz tego dużą część świątecznej oferty Lidla stanowią świeże i wędzone ryby np. palia alpejska, dorsz, halibut świeży i wędzony czy pstrąg łososiowy, które również mogą gościć na wielkanocnym stole (więcej: http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-C0512724-711C5CD8/www_lidl_pl/hs.xsl/swieza-ryba-4092.htm).  

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS