Pod szyldem sieci Żabka swoje biznesy prowadzi w całej Polsce ponad 8000 franczyzobiorców. Aktywny rozwój sklepów ma miejsce również w Małopolsce. W samym Krakowie z siecią współpracuje blisko 350 przedsiębiorców, którzy w centrum miasta, na osiedlach czy w budynkach biurowych, z powodzeniem współpracują z siecią i oferują swoim klientom bogaty asortyment produktowy i usługowy. Kolejny franczyzobiorca – Elyar Guliyev – uruchomił w mieście swój sklep. Jubileuszowa 400. placówka Żabki powstała przy ulicy Grzegórzeckiej 79D/1.
W całym województwie małopolskim sklepy Żabka prowadzi ponad 650 franczyzobiorców, wspólnie tworzą oni wiele miejsc pracy i rozwijają lokalną przedsiębiorczość. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.
- Od zawsze wiedziałem, że chcę prowadzić swój biznes. Przez długi czas pracowałem jako menadżer restauracji i to właśnie z własnym lokalem wiązałem przyszłość. Pandemia jednak zniwelowała moje plany – zaledwie kilka dni po otworzeniu drzwi restauracji nadszedł lockdown. Sytuacja zmusiła mnie do zakończenia działalności. Wtedy też zdałem sobie sprawę z tego, że sklepy spożywcze są bezpieczniejszą opcją w niepewnych czasach – mówi Elyar Guliyev, franczyzobiorca 400. Żabki w Krakowie. – Chociaż miałem doświadczenie w biznesie, to nie wiedziałem wiele o prowadzeniu handlu spożywczego. Kilka lat wcześniej studiowałem i mieszkałem w Poznaniu, poznałem osobę, która planowała zostać franczyzobiorcą sieci i już wtedy pomysł wydawał mi się ciekawy. Żabka była więc dla mnie oczywistym wyborem. Cały proces rekrutacyjny pozostawił bardzo dobre wrażenie, otrzymałem cenne wsparcie oraz porady – dodaje.
Lokal, w którym franczyzobiorca rozpoczął prowadzenie sklepu, został dobrany przez sieć na podstawie kilkuset parametrów, które potwierdziły jego potencjał. Placówka jest w pełni zatowarowana oraz wyposażona w niezbędny sprzęt. Jak wszyscy nowi franczyzobiorcy Elyar Guliyev także otrzymał od sieci na start wszechstronne wsparcie: dostęp do bezpłatnych szkoleń, pełnego zaplecza logistycznego, ubezpieczenie „Polisa na biznes” oraz możliwość skorzystania z usług specjalnej jednostki serwisowej w razie awarii sprzętu. Żabka udostępniła mu również szereg nowoczesnych narzędzi pomagających zarządzać sklepem i personelem, w tym m.in. aplikację Cyberstore czy monitoring sześciu kamer wraz z rejestratorem. Wkład własny, jaki wniósł, aby uruchomić Żabkę, wyniósł jedynie ok. 5 tys. zł.
- Wiadomość o tym, że to właśnie mój sklep będzie 400. Żabką w Krakowie bardzo mnie ucieszyła, a popularność sieci tylko utwierdza w przekonaniu, że to była dobra decyzja. Jestem pewien, że prowadzenie własnego biznesu pod szyldem Żabki przyniesie wiele nowych relacji oraz doświadczeń, które pomogą w rozwijaniu przedsiębiorczości.
W 400. sklepie sieci w stolicy Małopolski klienci mogą skorzystać ze zróżnicowanej oferty produktowej oraz usługowej. W strefie Żabka Café czeka na nich szeroki wybór produktów. Odwiedzający sklep mogą sięgnąć po ciepłe napoje czy przekąski, a także dania gotowe; dostępne w ofercie są m.in. hot-dogi, panini, popularne kanapki Tomcio Paluch, smaczne owocowo-warzywne Foodini czy gotowe dania na lunch i obiad Szamamm. Placówka wyposażona jest ponadto w piec Merrychef, a tym samym w dodatkową ofertę „na ciepło” w postaci: frytek, polędwiczek na patyku, nuggetsów z kurczaka czy churrosów. Taka rozbudowana opcja dostępna jest dla klientów 51 krakowskich sklepów. Ponadto, klienci mogą wygodnie nadać i odebrać paczkę, opłacić rachunki, wypłacić gotówkę, a także zakupić Lotto czy starter telefonii komórkowej.
Dodatkowo – wyłącznie dla mieszkańców Krakowa – uruchomiona została specjalna usługa: za pośrednictwem aplikacji mobilnej Żabka Jush, klienci mogą zamówić popularne w sklepach sieci hot-dogi oraz panini z dostawą do domu.
Więcej na: https://www.zabka.pl/franczyza