- Zlecona przez linie Emirates ankieta dotycząca podróży służbowych wykazała, że najważniejsze dla podróżujących są elastyczność i opłacalność
- Program Business Rewards jest pierwszym programem w regionie, który pozwala na wymianę punktów na dowolny lot komercyjny
Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 20 września 2016 r. – W celu zapewnienia podróżującym dodatkowych korzyści, linie Emirates postanowiły zmienić zasady programu lojalnościowego Business Rewards. Nowy program został uproszczony, aby umożliwić pasażerom łatwiejsze zdobywanie punktów oraz zmianę klasy na lepszą nawet w przypadku rezerwacji w ostatniej chwili.
Jedną z największych zmian w programie jest możliwość wykorzystania punktów Business Rewards przy rezerwacji dostępnych biletów na wszystkie loty komercyjne o dowolnej porze. Emirates to pierwszy i jedyny przewoźnik w regionie oferujący tego typu elastyczność w swoim programie lojalnościowym. Pozwala to na zwiększenie opłacalności podróży służbowych.
Linie Emirates zleciły niedawno przeprowadzenie ankiety dotyczącej opinii oraz przyzwyczajeń podróżujących w celach służbowych oraz osób decyzyjnych w sprawie podróży służbowych do ZEA[i]. Badanie przeprowadzone na ponad 800 podróżnych pokazało, że najważniejsze są dla nich opłacalność oraz elastyczność, na które to linie położyły największy nacisk podczas zmian programu Business Rewards. Według wyników ankiety, 3 najważniejsze cechy przy wyborze linii lotniczych to cena (30%), rozkład lotów (26%) oraz stosunek wartości do ceny (23%).
Program Business Rewards ma za zadanie spełnić oczekiwania klientów oraz zapewnić dodatkowe korzyści przedsiębiorstwom, fundacjom i klubom. Oprócz możliwości wymiany punktów na dowolne loty, wprowadzono również większą elastyczność w zdobywaniu i wymianie punktów Business Rewards.
Według ankietowanych najczęściej wybieraną metodą rezerwacji lotu służbowego jest rezerwacja bezpośrednio na stronie internetowej linii lotniczych (29%). Mniejsze organizacje jeszcze częściej decydowały się na bezpośrednią rezerwację w Internecie, w ten sposób zamówiono ponad 50% ich lotów korporacyjnych. Program Business Rewards zapewnia większy komfort użytkowania dzięki intuicyjnym panelom nawigacyjnym, co wiąże się z mniejszym pośrednictwem biur podróży. Panele zawierają narzędzia do rezerwacji usług oraz zarządzania nimi. Dodatkowo istnieje możliwość śledzenia zgromadzonych w programie oszczędności.
Uproszczony został również system zapisów do programu, bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Wprowadzenie funkcji „Guest Traveller” oznacza, że firmy mogą rezerwować loty nie tylko dla pracowników wewnętrznych, ale również dla konsultantów czy klientów, którzy podróżując w jej imieniu, zyskują przy tym punkty Business Rewards.
Program nadal będzie zapewniał korzyści i usługi w największych gałęziach rynku, takich jak produkcja, przemysł naftowy i gazowy, handel oraz IT, jednak uproszczony system oraz brak ograniczeń liczby zapisanych do programu pracowników pozwolą innym branżom, takim jak budowlana, również czerpać korzyści z programu.
Linie Emirates obsługują loty bezpośrednie z Dubaju do ponad 150 miejsc na sześciu kontynentach. We wszystkich klasach na pasażerów czekają wysokiej jakości produkty, luksusowe prywatne kabiny w klasie pierwszej, rozkładane do pozycji leżącej fotele w klasie biznes, słynny salon pokładowy w samolotach A380, największe w klasie ekonomicznej wbudowane w fotele ekrany o przekątnej 13,3 cala oraz ponad 2,5 tys. programów z rozrywką na żądanie w każdej klasie. Całość uzupełnia doskonała obsługa wielonarodowego personelu pokładowego, którego członkowie mówią w ponad 60 językach.
Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/businessrewards
[i] Opinie i przyzwyczajenia pasażerów podróżujących w celach służbowych w ZEA. Zlecone przez linie Emirates, przeprowadzone niezależnie przez YouGov, sierpień 2016 r.
dostarczył infoWire.pl