Makarun Spaghetti and Salad to polska sieÄ spaghetterii serwujÄ ca wĹoski makaron z róĹźnorodnymi sosami w formie „take away”.
Marka na rodzimym rynku pojawiĹa siÄ dokĹadnie 5 lat temu. Obecnie pod tym szyldem dziaĹa juĹź 19 punktów w róĹźnych rejonach Polski. Co ciekawe, w ostatnim czasie otwarty zostaĹ takĹźe pierwszy lokal zagraniczny – umiejscowiony w Hamburgu, w Niemczech.
Teraz twórcy sieci stawiajÄ na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój. Ich zdaniem w Europie wciÄ Ĺź brakuje bowiem konceptu typu fast food, w którym serwowane byĹyby makarony na wynos w stosunkowo niskiej cenie. StÄ d decyzja o nawiÄ zaniu wspóĹpracy z AgencjÄ Publicum.
Agencja odpowiadaÄ bÄdzie za budowÄ wizerunku marki, zwiÄkszanie jej rozpoznawalnoĹci i wzrost zaufania do niej.
SpecjaliĹci Publicum na rzecz Makarun’a prowadziÄ bÄdÄ dziaĹania komunikacyjne, a takĹźe dbaÄ o systematycznÄ obecnoĹÄ brandu w mediach regionalnych, ogólnopolskich i branĹźowych.
Pierwszym zadaniem w ramach wspóĹpracy byĹo poinformowanie klientów sieci i potencjalnych franczyzobiorców o otwarciu premierowego punktu poza granicami naszego kraju.
Co ciekawe, to nie pierwszy, duĹźy franczyzowy klient Publicum. Od kilku lat z usĹug agencji korzysta bowiem marka LodyBonano – najwiÄksza nie tylko w Polsce, ale i w caĹej Europie sieÄ franczyzowych lodzi.
Oprócz tego w gronie jej klientów jest takĹźe jedna z najszybciej rosnÄ cych sieci z lodami tradycyjnymi, czyli Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.