Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nie znasz, nie otwieraj!

Uzdrowisko Ustroń włącza się w kampanię społeczną „Nie znasz, nie otwieraj”, przygotowaną i prowadzoną przez spółkę Tauron. – Głównym adresatem kampanii są osoby starsze. A te są głównie naszymi pacjentami, dlatego kiedy zaproponowano nam współpracę przy realizacji tego projektu nie mieliśmy wątpliwości, że musimy się do niego przyłączyć – podkreśla prezes Uzdrowiska Bartosz Sadowski. – Czujemy się odpowiedzialni za naszych pacjentów nawet wtedy, gdy wracają do domu – dodaje.

Celem kampanii „Nie znasz, nie otwieraj!” jest przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom przedstawicieli handlowych i zwiększenie bezpieczeństwa przy podpisywaniu umów z przedstawicielami handlowymi. 17 lipca br. w Klubie Kuracjusza przy Sanatorium Równica, o godzinie 16.00, odbędzie się spotkanie z ambasadorami kampanii Michałem Fajbusiewiczem, dziennikarzem i felietonistą znanym z programu „Magazyn Kryminalny 997” oraz aktorem Zbigniewem Buczkowskim. Podczas spotkania przedstawią oni główne zagrożenia, jakie czyhają na osoby starsze, opiszą najpopularniejsze techniki stosowane przez oszustów oraz wskażą jak sobie w takich sytuacjach radzić. Wstęp na spotkanie jest wolny, wszyscy zainteresowani tematem są mile widziani. Na spotkanie nie obowiązują wcześniejsze zapisy.

- Wszyscy wiemy, że oszuści stosują metodę na wnuczka, tymczasem katalog ich działań jest o wiele szerszy. Wyłudzają pieniądze od osób starszych na wycieczkę do Lichenia, na dotację oraz na administrację. Niestety są w tym coraz bardziej przebiegli – uważa prezes Bartosz Sadowski. Każdy z uczestników spotkania będzie mógł wziąć również udział w treningu asertywności, który poprowadzi Zbigniew Buczkowski. Specjalne ćwiczenia i gry improwizacyjne mają pozwolić uczestnikom rozwinąć asertywną postawę i nauczyć się przyjmowania jej podczas kontaktów z przedstawicielami handlowymi.

W ramach współpracy z Uzdrowiskiem Ustroń spółka Tauron oferuje również swoim nowym klientom, którzy są jednocześnie kuracjuszami Uzdrowiska specjalny „bonus zdrowia od Taurona”. Uprawnia on do skorzystania z wybranych zabiegów w ekskluzywnej strefie Medical & SPA Prestige Club w Uzdrowisku Ustroń, członka Unii Uzdrowisk Polskich.

Z usług nowoczesnego centrum SPA w Uzdrowisku Ustroń kuracjusze mogą korzystać od ponad 3 lat. Medical & SPA Prestige Club oferuje szeroką gamę zabiegów leczniczych z zakresu balneoterapii i hydroterapii, kinezyterapii oraz najnowocześniejszych metod fizykoterapii, w tym masaży leczniczych i terapii manualnej. – Każdy miesiąc utwierdza nas w przekonaniu, że otwarcie ośrodka to był strzał w przysłowiową dziesiątkę. Początkowo wykonywaliśmy zaledwie 200 zabiegów miesięcznie, teraz ponad 2 tysiące – podkreśla Piotr Ciepał, wiceprezes Uzdrowiska Ustroń.

To właśnie w ramach tej akcji odbywa się opisane powyżej spotkanie. Akcja edukacyjna "Bezpieczniki TAURONA" ma chronić klientów spółki TAURON Polska Energia i zapewniać im bezpieczeństwo w sferach związanych z działalnością branży energetycznej. Program jest realizowany zgodnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy TAURON.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS