Media Safari prowadziła kampanię dla dostawcy rozwiązań antywirusowych Bitdefender oraz firmy dostarczającej innowacyjne technologie Human Recognition Systems. Obie kampanie zostały uznane za „Najlepsze Technologiczne Kampanie” na południu Anglii i w Islandii.
Ta kategoria pokazuje jak rozpoznać udane kampanie reklamowe podejmowane przez spółki działające w sektorze technologicznym i jakie są uznane strategie, techniki, realizacja, pomiary, planowanie i opłacalność.
Matt King, dyrektor zarządzający Media Safari, powiedział: „Uznanie CIPR za te dwie kampanie dla Bitdefender i Human Recognition Systems pokazuje, że wartość naszych działań PR została przekazana obu organizacjom”.
„Nasze ciągłe zaangażowanie w odkrywaniu komunikacji koncentruje się na tym, by ciągle udoskonalać działalność PR dla naszych klientów, odpowiadając na najnowsze trendy w branży.”
„To zaszczyt być dwukrotnie nominowanym w tej wysoce konkurencyjnej kategorii, szczególnie, że w tym roku zasięg nagród został rozszerzony poza południowy-zachód, a obejmuje teraz całą południową Anglię. Czekamy na lekcję jaką będziemy mogli wyciągnąć z decyzji sędziów”
CIPR PRide Awards jest jedyną nagrodą w Wielkiej Brytanii przyznawaną po zapoznaniu się z opinią publiczną.
Teraz mamy jedenasty rok istnienia CIPR PRide Awards, co roku rośnie ona w siłę, coraz więcej doradców i organizacji dostrzega korzyści płynące z nagrody przeznaczonej dla profesjonalistów PR. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w listopadzie 2014.